Recensie Kesha Ortega, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piepschuim

Wandelaar
75
15/02/22
103
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5753512-kesha
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik zag dat er besproken werd of Kesha Ortega naar Rotterdam kwam was ik heel huiverig. Klonk namelijk iets te mooi om waar te zijn.

Na wat heen en weer ge-app op een Belgisch nummer hadden we een afspraak maar toen ik eenmaal aankwam kreeg ik geen gehoor meer Beetje verontwaardigd en zeer geïrriteerd ben ik toen maar naar huis gegaan. 's avonds kreeg ik ineens bericht terug waarin ze uitlegde waarom het mis ging en dat ik welkom was om te komen mits ik dat nog wou. Ook beloofde ze dat ze het goed ging maken met me…. En jeetje wat heeft ze dat gedaan. De deur ging open en daar stond een bloedmooie latina precies zoals ik haar herken uit haar filmpjes.
Samen naar boven gegaan en na wat small talk een koffie en betaling ben ik gaan douchen. Wat daarna volgde was echt geweldig. Ik was natuurlijk heel gespannen en dit had ze gelukkig door en goed opgepakt.
Wat volgde was een uur lang vuurwerk. Deze dame weet exact wat ze doet. Hierna heb ik weer even kort gedoucht en ben ik zeer voldaan richting huis gegaan.

Herhalingsgevaar? zeer hoog!
Gelukkig is ze nooit lang op 1 plek want als ze hier woonde had ik faillissement kunnen aanvragen 😅

Ze spreekt trouwens veel beter Engels dan ik had gedacht dat verbaasde me wel een beetje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan