Recensie Manuela, Deventer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dann90

Wandelaar
43
30/01/23
40
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7205528-manuela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na het zien van haar profiel was ik heel benieuwd, ze had wat heerlijke foto's en filmpjes erop staan.
Ondanks dat ik meestal zonder betrouwbare review niet snel een dame zal bezoeken heb ik het er met haar op gewaagd.
Een aantal recensies op Kinky die uiteenlopen, maar waarvan een aantal ook wel zeer positief.
Deels deel ik die positieve mening.

Toen ik aankwam in de straat kreeg ik het huisnummer en voor de deur moest ik even wachten. Ik zag door de glazen deur eerst al iemand anders lopen voordat Manuela naar beneden kwam. Naar mijn idee waren er meerdere dames aanwezig in hetzelfde huis, maar ben verder niemand tegen gekomen.

Eenmaal aangekomen op de kamer begon ze al een beetje plagend mij op te geilen. Nadat de betaling was gedaan heeft ze mij echt heerlijk onder handen genomen. Pijpen wel met condoom helaas en was ook zeker niet de beste pijpbeurt die ik heb gehad, maar was prima.
Vervolgens ging ze reversed boven op zitten en begon ze te rijden.
Je moet er van houden maar op haar extreem dikke (neppe) kont had je op dat moment een heerlijk uitzicht op.

Uiteindelijk in doggy klaar gekomen en het was overall gewoon een prima ervaring.
Wel het idee dat de dame erg onder invloed was en een echte GFE kan je het niet noemen. Ze was na die tijd vooral weer met haar telefoon bezig en het voelde af en toe best plichtmatig van haar kant.

Geen groot herhalingsgevaar voor mij, maar het was zeker wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan