Recensie Michel - Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dante020

Wandelaar
56
24/09/22
46
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/579536-michel#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze knappe blonde dame uitgenodigd voor een heerlijk uurtje! Afspraak maken ging snel en ze arriveerde na 5 min al! Echt top!
Een knappe dame stond voor mijn deur, nog mooier dan op de foto's. Leuk aangekleed met sexy lingerie eronder. Na betaling heerlijk de kleertjes uit en nam ze mijn jongeheer goed onder handen, ze heeft mooie neppe borsten. Ik ben daar niet zo van maar deze konden er mee door. Mooi strak lichaam. Na heerlijk pijpen, deepthroat, en trekken kwam ze op mij zitten. Heerlijk uitzicht, ze kan je goed rijden en diep in je ogen staren. Na missionaris waar ik haar lekker diep kon stoten, heb ik haar sideways lekker volgespoten. Je merkt dat ze ook geniet en laat veel toe. Ze houd wel van wat aanpak, dirty talk.
Zeer gezellige dame, 2 rondes vol genoten. Zeker voor herhaling vatbaar bij mij. Spreekt prima engels. Ze schijnt hier een paar maanden te blijven in Rotterdam!
 
Afgaand op de foto's zeker een kanjer dus was van plan om een bezoekje te plannen.

Ik probeer nu ruim een week af en toe appjes en belletjes om af te spreken maar krijg haar niet te pakken. Heeft iemand recentelijk nog met deze dame af kunnen spreken? Zo ja via welke weg?
 
Deze knappe blonde dame uitgenodigd voor een heerlijk uurtje! Afspraak maken ging snel en ze arriveerde na 5 min al! Echt top!
Een knappe dame stond voor mijn deur, nog mooier dan op de foto's. Leuk aangekleed met sexy lingerie eronder. Na betaling heerlijk de kleertjes uit en nam ze mijn jongeheer goed onder handen, ze heeft mooie neppe borsten. Ik ben daar niet zo van maar deze konden er mee door. Mooi strak lichaam. Na heerlijk pijpen, deepthroat, en trekken kwam ze op mij zitten. Heerlijk uitzicht, ze kan je goed rijden en diep in je ogen staren. Na missionaris waar ik haar lekker diep kon stoten, heb ik haar sideways lekker volgespoten. Je merkt dat ze ook geniet en laat veel toe. Ze houd wel van wat aanpak, dirty talk.
Zeer gezellige dame, 2 rondes vol genoten. Zeker voor herhaling vatbaar bij mij. Spreekt prima engels. Ze schijnt hier een paar maanden te blijven in Rotterdam!


Te gekke review! je hebt me echt nieuwsgierig gemaakt naar haar, je hebt het erover dat ze maar een paar maanden in Rotterdam blijft.... weet jij of ze daarna weer uit Nederland vertrekt of in Nederland blijft? en of dit de eerste keer is dat ze in Nederland is? @Dante020
 
Terug
Bovenaan Onderaan