Recensie Manuela/Karol/Claudia priveontvangst Oudenbosch 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.156
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8982687-manuela
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
vorige week deze dame bezocht ,toen ze enkel nog met het 'Manuela" profiel adverteerde..maar de andere 2 is ze ook..in totaal dus dit


kijk goed naar alle foto's ,dan zie je dus de basisovereenkomsten ..foto's van andere modellen in de mix met die van zichzelf..
behalve 'Claudia' dat is ze zelf.. maar dat wist ik toen nog niet..ik ging dus voor Manuela..
contact verloopt via een hollandse gast die je in het Engels te woord staat..overigens vanuit het bekende adres te Oudenbosch..
en nou tref je daar mogelijk toch mooie dames ,dus nam ik weer de gok..tijd en tijdsduur afgesproken..
dit keer dus weer net niet wat ik verwachtte..toen de dame opende..maar goed..ik was knettergeil..dus when in Rome?
dame is volgens mij ergens half de 40 en vollop aan gesleuteld..tieten zijn nep..kont volgens mij ook..en ook een set implantaten in haar mond kaarsrecht en spierwit..
affijn prijs en tijd afgesproken ,en ik mocht even douchen..dus de gang op..schiet net haar buurvrouw vanuit de slaapkamer achter me door de trap af..
had buiten al 1 of 2 slachtoffers gespot ,en daar was er nu 1 de gelukkige van..die mocht binnen..
deze dame overigens
en dat klopt 100% met de foto's ,eigenlijk precies mijn type..dus kwam ik terug op de kamer bij mijn dame ..spookte er vanalles door mijn hoofd..
besloot desondanks maar door te zetten en haar te proberen..
ik had eigenlijk nog niet veel gezegd tegen haar..totdat ik in het engels vroeg waar ze vandaan kwam..ze zei Mexico (never nooit niet)..dus ik over op Spaans..
madam ineens kei enthousiast ,en begint over vanalles en nog wat..hartstikke chaotisch ineens..
had ik geen zin in en ging op bed liggen..mevrouw begon meteen te zuigen als een malle..en dat deed ze voortreffelijk..misschien wel het voordeel bij een iets ervarenere dame..
had inmiddels Melanie wat vergeten..die was iemand nog geen 3 meter verder al aan het servicen..andere kant van het gasbeton..
overgeschakeld op neuken op z'n hondjes..en dat was eigenlijk al binnen een paar minuten verkeken..dame stoot terug en draait met haar kont en roept dingen zoals 'Mas,Mas Papi'..best lekkere kont ,waar je overigens NIET in mag..
snel op haar rug gegooit en mijn 'leche' over haar dubbel D's geknalt..laat ze gewoon toe..
even tot rust gekomen en weer de douche in samen..zaad van haar tieten gespoeld terwijl ze me complimenteerde over vanalles en ofdat ik wilde verlengen?
euh nee..ik was al wat anders van plan..
toch 25 minuten bij haar geweest ,rap even gedouched voor en achteraf..maar vooral het pijp gebeuren hield ze lang vol..kan ze goed..voelt je ook goed aan en laat je niet binnen 2 minuten knallen..
20 minuten later zat ik in de kamer ernaat bij 'melanie'..al denk ik niet dat ze dat heeft meegekregen..heb haar overigens ook beschreven in haar topic..

resume..het is wel de dame van EEN ad..en ook de dame van SOMMIGE foto's..maar ze is GEEN 20er..
wel vriendelijk en beleefd ..kun je geen Spaans ,dan word het moeilijk ,ze spreekt nauwelijks Engels..
ik schrijf dit alles omdat deze dame(s) heel nederland afdoen..en iemand in Amstelveen mogelijk ook op dit feestje terecht gaat komen..
de dames zijn er wel..maar het is de vraag wie/wat je gaat krijgen..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan