Hiervoor had hij een andere forumnaam.Volgens mij bezocht hij oorspronkelijk wel dames, maar is hij daarmee opgehouden omdat hij sex ook gratis kon krijgen. Account is dus niet speciaal aangemaakt om zich beter te kunnen voelen dan anderen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHiervoor had hij een andere forumnaam.Volgens mij bezocht hij oorspronkelijk wel dames, maar is hij daarmee opgehouden omdat hij sex ook gratis kon krijgen. Account is dus niet speciaal aangemaakt om zich beter te kunnen voelen dan anderen.
Het is niet zo zeer condoom of geen condoom. De cafe bezoekers laten zichzelf letterlijk nooit testen. Ook al is het een momentopname ze geven het zonder te weten toch door. Maar dat is een heel ander topicAls je die mee neemt uit het café of dancing, dan heb je meer kans op een soa denk ik. Omdat vaker het condoom weg gelaten wordt.
Daar heb je een puntHet is niet zo zeer condoom of geen condoom. De cafe bezoekers laten zichzelf letterlijk nooit testen. Ook al is het een momentopname ze geven het zonder te weten toch door. Maar dat is een heel ander topic
Daar heb je het lelijk mis. Tenzij jij werkelijk een mens zonder gevoelens bent.Alleen omdat dat bij jou wel is gebeurd wil niet verklaren dat dit bij mij of anderen ook zo werkt. Toch ?
Met welke logica ga je er van uit dat liefde voor een dvp per definitie pijn gaat doen?Indd, liefde kan ook pijn doen , je voelt je zelf een magneet maar er komt niets meer naar je toe , je zult je gedachten moeten verzetten je pijndicht alleen je zelf , ga naar een andere dame en geniet , helpt misschien on van je liefdes verdriet af te komen .
Mij is het omgekeerde overkomen. Ik ging naar een dame die massages gaf en we hadden gelijk een goede connectie.Laat ik het nog simpeler stellen. Het is mij overkomen dat ik verliefd werd op een dame en pas later van haar hoorde dat ze als dvp werkte.
Ik kon daarna wel beslissen of ik het daarbij wilde laten, maar ik kon niet alsnog bepalen dat ik niet verliefd op haar was geworden.
Je kunt er kortom voor kiezen dat je naar mensen kijkt als wat ze doen en niet wie ze zijn.
Het kan zijn dat je weinig respect hebt voor vrouwen en ze enkel en alleen als neukobject ziet. Ze slechts ziet en benaderd als een homp vlees om je kwakkie in te dumpen.
Maar het blijven mensen die dit werk doen. En als je enige sociale skills hebt, kun je daar zomaar mee in een echt gesprek raken. etc etc.
Als het je overkomt kun je altijd kiezen er wel of niet iets mee te doen. Maar dat komt dus na het verliefd worden....
Alweer een uitgebluste eenzame bejaarde in wordingIk zou me niet zo snel meer laten verleiden tot een puberaal liefdesdrama.
Wat nog minder uit te leggen valt, is waarom vrouwen bij een man blijven die haar slaat/mishandelt.Exact. En ze snappen niet waarom. Waardoor ze nog verzuurder worden. Een vicieuze cirkel
ja, die kant gaat het wel op. halverwege de veertig. dan de heb je de beste helft van je leven er toch wel op zitten..Alweer een uitgebluste eenzame bejaarde in wording![]()
Best wel pijnlijk einde voor haar, maar waarschijnlijk wel beter dat het zo is afgelopen.Daarna ging ze naar een andere plaats hadden we nog wel contact op de app. En toen zei ze dat ze langere tijd naar het buitenland zou gaan en heeft ze het contact verbroken. Waarschijnlijk kwam toen haar ratio bovendrijven en het zakelijke van al die jaren daarvoor. Heb haar niet meer gezien daarna.
Dat is heel makkelijk te verklaren. Isolatie, volledige afhankelijkheid en extreme manipulatie. Dit soort personen zetten hun emoties "uit" om het kort door de bocht te zeggen, en laten het maar gebeuren wat er gebeurt. De 3 F's spelen een grote rol hierin: Fight, Flight en Freeze. De dader heeft de Fight en Flight van het slachtoffer er al uitgehaald. Het laten merken aan het slachtoffer dat er geen uitweg is, en dat er consequenties zitten aan de Fight en Flight acties. De dader heeft ervoor gezorgd dat er dus alleen Freeze overblijft, en dat is precies wat de dader wilt. Geloof me maar, daar breek je zonder de juiste steun niet uit.Wat nog minder uit te leggen valt, is waarom vrouwen bij een man blijven die haar slaat/mishandelt.
Probeer zoiets maar eens rationeel te verklaren....
Dat 'dierlijke' is juist hetgene waarnaar ik op zoek ben bij DVP's en sexfeestjes.Nu... bij écht passionele geile sex... kom je dus wel op dat 'dierlijke' niveau! Puur 'lusten & driften'!
Ik dacht daar net dààrvoor de dvp's hun diensten aanbieden. Pretseks, zoals ik dat noem.Dat 'dierlijke' is juist hetgene waarnaar ik op zoek ben bij DVP's en sexfeestjes.
Onbeschaamd je lusten en driften beleven. Plat gezegd: je harde pik achterna lopen en neuken/spuiten waar mogelijk.
Pretseks! Precies!Ik dacht daar net dààrvoor de dvp's hun diensten aanbieden. Pretseks, zoals ik dat noem.
N vriendVolgens mij bezocht hij oorspronkelijk wel dames, maar is hij daarmee opgehouden omdat hij sex ook gratis kon krijgen. Account is dus niet speciaal aangemaakt om zich beter te kunnen voelen dan anderen.
Mocht je gratis?M'n meest recente was 6 december... 'Sinterklaasfeestje'! OMG!
Ik ben nog aan het nagenieten!
Daar zijn onderzoeken naar gedaan en spelen andere factorenWat nog minder uit te leggen valt, is waarom vrouwen bij een man blijven die haar slaat/mishandelt.
Probeer zoiets maar eens rationeel te verklaren....
Huiselijk geweld - Slachtofferhulp Nederland https://share.google/Y2EOahasWYnTlBraaDaar zijn onderzoeken naar gedaan en spelen andere factoren