Recensie Manuela, Diksmuide 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mike m

Vaste klant
127
04/12/21
65
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/manuela-klassedame-ontvangt.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk Bij Manuela geraakt, toen ik belde hoorde ik dat het zeker geen West-Vlaamse was.
Maar het beviel me en heb dan maar een afspraak geregeld.
Ze ontvangt in een deelgemeente van Diksmuide, gekend voor zijn kaas.
In een sociale wijk, doodlopend straatje, simpel rijhuisje, waar je beter je wagen niet voor haar deur parkeert, ntt ik denk dat de buren weten waarvoor je komt.

Bij het aanbellen ging de voordeur gelijk open, dus lang wachten hoefde ik niet.
En daar stond Manuela, een mature vrouw, casual gekleed, jeansbroek en slobbertrui. Ik had ze toch iets sexyer verwacht, maar bij de afspraak had ik er ook niet naar gevraagd.
Ik denk toch wat jaren ouder dan ze aangeeft, ik denk toch tussen de 50-57 jaar
Ik had mijn twijfel er te blijven, maar achteraf viel het mee.

Ik mocht naar boven samen met haar naar de kamer gaan, daar vroeg ze of ik zin had om iets te drinken.
Om het ijs wat verder te breken vroeg ik naar een colaatje, die ging ze halen, ze zei maak het je intussen maar gemakkelijk en ontdoe je maar van je kleren.
Eens terug gaf ze me een blikje cola en kreeg ik gelijk een complimentje over mijn soldaat.
Intussen ontdeed ze zich ook van haar trui waar 2 mooie grote borsten kwamen uitfloppen.
Haar jeans ging uit en haar stingske en ze vleide zich op het bed met een hand beweging dat ik erbij mocht komen.
Ik begon haar te kussen, overal te strelen, en dat liet ze gewillig toe, van het ene kwam het ander en zakte af naar haar heerlijke kutje die ik met veel plezier likken mocht.
Dan terug al kussend naar boven over haar buik, haar heerlijke borsten en lekkere tepels waar ik zalig aan mocht zuigen.
Intussen spreidde ze haar benen uit elkaar zodat mijn pik over haar kutje kon wrijven, ik denk zelf dat hij er op een moment in verdween…
Na een tijdje vleide ik me naast haar, Manuela begreep dat ze me een pijpbeurt mocht geven.
Dat deed ze goed, met diepe op en neer bewegingen. Toen ik haar zei dat ze dat goed deed kreeg ik het antwoord "ik bent wel bij de pijpkoningin van de Westhoek"

Ik heb dan een jasje aangetrokken en zijn we dan overgegaan voor een 3 -tal standjes.
Eens voldaan bleven we nog wat napraten o.a over haar verre reizen, rustig mijn kleren aangedaan en vertrokken.
Ik had een beetje het gevoel dat Manuela ingesteld is op een automatische piloot, doet het zeker om bij te verdienen voor haar reizen te kunnen betalen.

Herhaling vatbaar ? ja misschien, als de nood het hoogst is, of voor een snelle wip.

mvg

Mike M
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan