Recensie Ashely, Sint-Amandsberg (Gent) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IntrepetlyBalk

Wandelaar
29
02/07/23
31
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ashely/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Moest er eens tussen uit en al mijn favorieten zijn of op verlof of te ver weg. Dus tijd om iets nieuws te proberen.
Ashely is een volslanke dame, wat niet mijn ding is maar iets sprak mij aan en ik heb haar geconteerd. De chat ging vlot en bleek na aankomst dat ze dingen toeliet waarop ze uitdrukkelijk neen had gezegd en die niet op haar profiel stonden.
Zeer vriendelijke ontvangst, Zeer lieve dame, gemoedelijk, vriendelijk, meegaand, bereidwillige, gretig, met een oprechte glimlach. Nam onmiddellijk het initiatief, wat ik graag heb en liet mij daarna min meer begaan, en actief meewerkend aan wat ik vroeg. In het begin was het wat gemaakt merkte ik maar eens ze besefte dat het 'veilig' was ontspande ze.
Tongkussen mocht niet had ze gezegd en stond niet in bij haar profielmogelijkheden, was eerst aarzelend maar daarna vurig. Ze liet zich overal aanraken en ging mee in de bewegingen. Haar borsten waren een plezier om mee te spelen. Ze bood ze spontaan aan en er mocht gekust, gelikt, genepen, gemasseerd en gezogen worden dat het een lieve lust was en nooit de indruk dat ze wegtrok integendeel ze leek er echt van te genieten. Haar kutje vingeren was spectaculair en ze maakte er geen probleem van dan ik wel ineens 'verkeerd' zat. Pijpen is tot nu toe één grote teleurstelling geweest op een paar kleine uitzonderingen na. Met de hand met de gepaste druk, in de mond met lekker veel speeksel en wrijving, ballen masseren en knijpen, Zaling. Zelfs anaal was geen probleem en of ze is een zeer goede actrice of ze genoot er duidelijk van. Te oordelen aan de natheid van haar kutje ervoor en erna denk ik dat het laatste waarschijnlijker is. Heb maar zelden zoveel plezier en genot gehad in 1 uur als deze keer. Mocht ik de mogelijkheid hebben ik huurde haar voor een week.
Voor alle duidelijkheid wat hieronder/boven als extra is aangegeven is inbegrepen in de príjs die ze opgeeft nadat ze naar uw behoeftes heeft gevraagd.
 
Moest er eens tussen uit en al mijn favorieten zijn of op verlof of te ver weg. Dus tijd om iets nieuws te proberen.
Ashely is een volslanke dame, wat niet mijn ding is maar iets sprak mij aan en ik heb haar geconteerd. De chat ging vlot en bleek na aankomst dat ze dingen toeliet waarop ze uitdrukkelijk neen had gezegd en die niet op haar profiel stonden.
Zeer vriendelijke ontvangst, Zeer lieve dame, gemoedelijk, vriendelijk, meegaand, bereidwillige, gretig, met een oprechte glimlach. Nam onmiddellijk het initiatief, wat ik graag heb en liet mij daarna min meer begaan, en actief meewerkend aan wat ik vroeg. In het begin was het wat gemaakt merkte ik maar eens ze besefte dat het 'veilig' was ontspande ze.
Tongkussen mocht niet had ze gezegd en stond niet in bij haar profielmogelijkheden, was eerst aarzelend maar daarna vurig. Ze liet zich overal aanraken en ging mee in de bewegingen. Haar borsten waren een plezier om mee te spelen. Ze bood ze spontaan aan en er mocht gekust, gelikt, genepen, gemasseerd en gezogen worden dat het een lieve lust was en nooit de indruk dat ze wegtrok integendeel ze leek er echt van te genieten. Haar kutje vingeren was spectaculair en ze maakte er geen probleem van dan ik wel ineens 'verkeerd' zat. Pijpen is tot nu toe één grote teleurstelling geweest op een paar kleine uitzonderingen na. Met de hand met de gepaste druk, in de mond met lekker veel speeksel en wrijving, ballen masseren en knijpen, Zaling. Zelfs anaal was geen probleem en of ze is een zeer goede actrice of ze genoot er duidelijk van. Te oordelen aan de natheid van haar kutje ervoor en erna denk ik dat het laatste waarschijnlijker is. Heb maar zelden zoveel plezier en genot gehad in 1 uur als deze keer. Mocht ik de mogelijkheid hebben ik huurde haar voor een week.
Voor alle duidelijkheid wat hieronder/boven als extra is aangegeven is inbegrepen in de príjs die ze opgeeft nadat ze naar uw behoeftes heeft gevraagd.
Pzc?
 
Moest er eens tussen uit en al mijn favorieten zijn of op verlof of te ver weg. Dus tijd om iets nieuws te proberen.
Ashely is een volslanke dame, wat niet mijn ding is maar iets sprak mij aan en ik heb haar geconteerd. De chat ging vlot en bleek na aankomst dat ze dingen toeliet waarop ze uitdrukkelijk neen had gezegd en die niet op haar profiel stonden.
Zeer vriendelijke ontvangst, Zeer lieve dame, gemoedelijk, vriendelijk, meegaand, bereidwillige, gretig, met een oprechte glimlach. Nam onmiddellijk het initiatief, wat ik graag heb en liet mij daarna min meer begaan, en actief meewerkend aan wat ik vroeg. In het begin was het wat gemaakt merkte ik maar eens ze besefte dat het 'veilig' was ontspande ze.
Tongkussen mocht niet had ze gezegd en stond niet in bij haar profielmogelijkheden, was eerst aarzelend maar daarna vurig. Ze liet zich overal aanraken en ging mee in de bewegingen. Haar borsten waren een plezier om mee te spelen. Ze bood ze spontaan aan en er mocht gekust, gelikt, genepen, gemasseerd en gezogen worden dat het een lieve lust was en nooit de indruk dat ze wegtrok integendeel ze leek er echt van te genieten. Haar kutje vingeren was spectaculair en ze maakte er geen probleem van dan ik wel ineens 'verkeerd' zat. Pijpen is tot nu toe één grote teleurstelling geweest op een paar kleine uitzonderingen na. Met de hand met de gepaste druk, in de mond met lekker veel speeksel en wrijving, ballen masseren en knijpen, Zaling. Zelfs anaal was geen probleem en of ze is een zeer goede actrice of ze genoot er duidelijk van. Te oordelen aan de natheid van haar kutje ervoor en erna denk ik dat het laatste waarschijnlijker is. Heb maar zelden zoveel plezier en genot gehad in 1 uur als deze keer. Mocht ik de mogelijkheid hebben ik huurde haar voor een week.
Voor alle duidelijkheid wat hieronder/boven als extra is aangegeven is inbegrepen in de príjs die ze opgeeft nadat ze naar uw behoeftes heeft gevraagd.
Ik ben blij ze terug te vinden ! Ik ging bij haar toen nog aan Ter Platen in een appt werkte. Ik heb 2 jaar terug een vergelijkbare ervaring gehad.
 
Profiel zegt 90kg! Is ze echt zo zwaar?
Zelfs voor een Dominicaanse is dat stevig!
Ze is zeker niet mager, het is een stevig lichaam maar zonder kwabben. Best een aangename verschijning omdat ze altijd lacht en ook zeer zelf actief is en meewerkt en bereidt is dat beetje extra te doen om u te behagen en goed te laten voelen.

Was ergens in september in een huis in Drongen waar het bijna allemaal Dominicaanse waren bij iemand die volgens haar profiel 80 kg woog maar het was allemaal los in lellen en kwabben die leek gewoon zeer dik maar Ashely (en ik denk dat Chocolate, dezelfde dame is) weegt misschien wel 90 kg maar het voelt niet zo.
Ik ken ze niet, maar als de foto's correct zijn, lijkt 90 kg aannemelijk. Heavy dus ;-)
kan alleen maar zeggen 'zie hierboven'
Ik wil mij verontschuldigen voor de late reacties maar was er even tussen uit en weg van telefoon en computer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan