Recensie Maria/Chloe, Sint-Niklaas 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stefsn

Newbie
16
01/10/22
16
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chloe-jong-en-verleidelijk-blond.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag deze passeren op Redlights en was getriggerd omdat er Polen stond maar ze latina-looks had. In de zoeklijst staat Maria, in de advertentie Chloe.
Ze was heel vlot bij het maken van een afspraak. Ze ontvangt in de buurt van het station. Toen ze opendeed, zag ik meteen dat ze niet Pools was. Ze bleek uit Brazilië te komen. Een heel sympathieke dame; ik schat ze 25-26 jaar. Ze had alleen nog lingerie aan toen ze de deur opendeed.
Ik heb me eerst even gedoucht, wat ik zelf veel aangenamer vind voor de dame zelf en omdat ze dan niet altijd meteen een condoom nemen bij het pijpen. Dan deed ze echter wel, maar ik laat de keuze aan haar. Ze heeft een heel mooi lichaam, weliswaar vergrote borsten - je ziet de fijne littekens over haar borsten lopen - en een heel stevige poep. Ik vond ze vooral heel lief, hoewel ze alleen Portugees sprak. Eerst heeft ze me gepijpt, daarna is er op me gekropen - ze was enorm strak - en daarna heb ik naar nog missionaris genomen. Ik heb haar heel even gebeft, maar had zin om haar verder te nemen. Ze was zoals gezegd enorm strak dus ik zou het ook niet langer dan een half uur uitgehouden hebben. Kussen deed ze echter niet - een heel beleefd kusje - maar ze wreef wel met haar handen tijdens het pijpen en nam me ook vast tijdens de seks.
Nadien vertelde ze dat ze uit het zuiden van Brazilië kwam en dat ze een maand in België blijft. We waren overgeschakeld in het Frans, daar kende ze een paar woorden van; ze verstaat het echter wel vrij goed.
Naast haar mooie lichaam met een typische latina poep - maar zalig stevig - is het bovenal een heel vriendelijke, goedlachse dame die haar tijd neemt. Ik mocht zelfs nóg een keertje nadien douchen als ik dat wou. Ze liet wel vallen dat het op dat moment erg rustig was, dus heren ... 't is de moment :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan