Recensie Angel, penthouse club, Haarlem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PHANTOMMAN

Wandelaar
64
22/09/21
40
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://club.penthouse-haarlem.nl/dames-club-penthouse/nggallery/dame/angel-15/
Totale kosten (in euro)
295
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond sinds hele lange tijd maar eens naar de penthouse club geweest. Op dinsdag is het blijkbaar niet zo druk. Er waren 6 dames aanwezig. Ik was de enige heer. Ik had wat moeite om een dame uit te kiezen ondanks dat de sfeer altijd zeer relaxed is. En je eerst op je gemak kunt zitten en een drankje kunt nuttigen en een praatje kunt maken.

Van oudsher is het bij de penthouse s avonds club night. Dat houdt in dat je bij de entree 25 euro dient te betalen daarvoor krijg je 2 drankjes terug. Daarna moet je zelf de drankjes betalen. De club is zeer netjes en sjiek ingericht. Het is niet alle dames staan in een rij stellen zich voor en kies dan maar uit met wie je naar de kamer wilt. Het is lekker aan de bar zitten en wanneer jij zin hebt om een dame te benaderen of om een praatje te maken of meteen uit te nodigen om naar een kamer te gaan. Its up to you. Nadeel van club is dat het per uur minimaal 200 euro kost om met een dame op een kamer door te brengen en overdag het 150 euro kost. Maar dan moet je wel na binnenkomst meteen uitzoeken en naar een kamer gaan. oh sorry overdag kun je ook kiezen voor een half uur voor 100 euro.

Ik had wat moeite om een dame uit te kiezen want er waren weinig dames naar mijn smaak. Ik val op wat slanke/petite dames. Maar ik zag angel zitten en die ziet er goed uit. Slank/normaal postuur. Mooi blond haar. Lekker pittig maar spontaan karakter. Ik heb even een praatje met haar gemaakt. En voorzichtig bij haar afgetast wat mijn voorkeuren waren betreft sex. Ik hou niet van harde sex en ben veel ingesteld op een girlfriend experience ervaring. En het is altijd maar afwachten of een dame zin heeft om veel te zoenen. Ze stemde erbij in en vroeg aan mij of ik met haar naar de kamer wilde gaan.

Angel is leuk, lief en oprecht. Ze is spaans en rond de 37 jaar oud. Ik schat haar 1,65 - 1,7 meter lang te zijn. Ze houdt van een klein sexy dansje te doen en haar prachtige ronde kontje tegen je aan te schuren. En kleine kusjes op de mond te geven. Ik heb me op haar verzoek even onder de douche snel opgefrist. En zei ook. Daarna meteen op bed veel zoenen en overal lekker aanraken. Ik kreeg nog complimenten over mijn grote jongeheer. Ik vroeg na wat zoenen en strelen of er de mogelijkheid was om gepijpt te worden zonder condoom. Angel is zeer gesteld op hygiëne maar vond mij lief en aardig en zeker schoon genoeg om tegen een meer betaling dit te doen. Ze vroeg er 50 euro voor. En bood aan om eventueel ook een beetje met mij te tongzoenen voor nog eens 20 euro. Dit heb ik zeker aangenomen.

Potverdrie wat kan ze lekker pijpen zeg. Ik hou niet van super zacht maar ook niet van keihard deepthroat. Nee ze deed het perfect. Althans voor mij dan. Na wat zoenen met tong en daarna pijpen was ik bijna nog nooit zo opgewonden. De condoom ging er om en we hebben even in missionaris standje gedaan. Dat vond ik saai toen zijn we verder gegaan naar doggy en echt wauw wat heeft deze vrouw een mooi stevig rond kontje. Ze ging niet helemaal plat voorover liggen zoals veel vrouwen dat doen. Nee ze ging in doggy positie met rug en hoofd omhoog zodat ik haar kon zoenen en tegelijkertijd van achter kon neuken.
Het kreunen van haar klonk een beetje nep maar ik kwam heel snel en lekker klaar. Daarna nog een praatje met haar gemaakt. En ging zeer tevreden naar huis.

Zeker voor herhaling vatbaar. Maar het is geen goedkoop uurtje . Ik moet eerst weer even er voor sparen. Of de penthouse overdag gaan bezoeken. Daartegen zijn alle dames waar dan ook tegenwoordig behoorlijk in prijs omhoog gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan