Recensie Kim, Penthouse prive, Haarlem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PHANTOMMAN

Wandelaar
64
22/09/21
40
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://privehuis.penthouse-haarlem.nl/kim-penthouse-haarlem/
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag bij de penthouse binnen gelopen. En een uurtje met kim door gebracht. Kim is een 40 jarige latijnse dame met prachtige rondingen. Ze heeft een prachtige grote ronde kont die er super strak uitziet. Ze is superstrak volgens mij sport ze wel 3x per week. Op de fotos van de website lijkt ze mollig over te komen. Maar dat is ze totaal niet. Ik had haar gevraagd of ze aan zoenen en pijpen zonder condoom deed. In mijn geval ging ze akkoord maar tegen extra betaling. Dat was geen probleem.

Op de kamer kwam ze lekker spontaan en vrolijk over. Al heel snel ging ze ze wat dansen en tegen mij aan twerken. En met die stevige mooie stakke kont werd ik al snel opgeworden. Ze zoende mij innig en daarna gingen we beiden even onder de douche opfrissen. Eenmaal op bed ging ze tegen mij aanliggen en intens zoenen en af en toe een beetje met tong. Na het pijpen zonder condoom opperde ze eventueel prostaat massage maar daar voelde ik niks voor. Ze is ook snel van de ingewikkelde standjes tijdens de sex. Maar ik ben er daar zelf niet zo voor in. Ik ben meer van standje doggy of cowgirl. Mijn favoriet is cowgirl zoenen en neuken tegelijk. Kim was daar uiterst goed in. En ik heb een voortreffelijk uurtje met haar gehad. Vooral haar spontaniteit en enthousiasme gaf mij een goed gevoel tijdens het uurtje. Kim is uiterst athletich gebouwd strakke buik met prachtige rondingen ze oogt 32 a 35 jaar maar is in werkelijkheid 43 jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan