Angel, Nurumassage, A beauty sense

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lovebuddy

Vaste klant
102
26/01/22
95
Enkele dagen geleden een Nuru afspraak belegd met Angel bij A beauty Sense in Hoeilaart.

Het massagesalon is zeer verzorgd, modern en zeer discreet.
De masseuse Angel, franstalige met een italiaanse tongval, doet de ontvangst met een absolute discretie en zonder tussenkomst van anderen.
Onmiddellijk en na een welkomstzoen wordt je naar de massagekamer geleid.
Angel ziet er best mooi, attractief en sensueel uit. Kortgerokt en met de contouren van haar borsten goed waarneembaar doch goed bedekt.

Na even de financiële kant geregeld te hebben, kan je een ruime, wel ingerichte en nette badkamer even opzoeken om een douche te nemen, voorzien van handdoeken uiteraard. Terug in de kamer was Angel nog even enkele kaarsjes aan het aansteken en hing er een aangename geur in de kamer en ook een rustgevende muziek klonk op de achtergrond.

Na mij op het speciaals voorziene foton bed gelegd te hebben, had Angel zich ontdaan van haar laatste kledingstuk en eerlijk gezegd ze heeft een prachtig lichaam, mooie natuurlijke borsten en een sportief getrainde lichaamsbouw.

Bij een nurumassage is er geen interactie mogelijk tussen de masseuse en de "ontvanger" mogelijk. Het enige wat je mag doen is de armen en benen beetje spreiden. De Massage is meer dan goed, voldoende gel, voldoende massage technieken en bij wijlen soms een heel stevige massage, beetje te hard.naar mijn gevoel. Elk deel van je lichaam komt wel degelijk aan bod met nadruk aan je kruis , maar ook je borstkas, bovenbenen, schouders en ja ze gebruikte haar ganse lichaam. De massage ging door en door en de masseuse begon naar mijn gevoel iets te veel te praten wat een negatieve invloed had op het erotische aspect van de Nurumassage, wat ik als erg spijtig ervaarde. Na een goede massage was er het hoogte punt en naar de clean ex-jes was het een stevige lading. Na enkele minuten om te bekomen, nog uitgebreid kunnen douchen.

Als besluit : Was wel ok , maar kon beter. Persoonlijk denk ik dat de masseuse iets meer een interactieve date als ultieme GFE massage haar ideale date is.

Misschien probeer ik dat ook wel eens
 
Terug
Bovenaan Onderaan