Recensie Cindy, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

haguewest

Wandelaar
79
19/11/22
38
3
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7884541-cindy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn eerste keer op bezoek. en de laatste :p ( thuis ontvangst ) was nog geen revieuw van.
afspraak maken ging vrij eenvoudig ,ontvangst rond om holland spoor
meerderen dingen afsproken. via whatsapp lijkt net als of ze heel goed engels kan.

komt je benenden ophalen. ik vroeg wat dingen, maar wist nergens antwoord op. toen vroeg ik english /Nederlands. no
toen liet ze haar telefoon zien met google translate. ze spreekt dus geen word nederlands of engels, werd dus erg stil :p in de lift
geen probleem kan helemaal goed gemaakt worden binnen, afsproken 2x ( no problem ) het is bij 1x gebleven, na 15min, werd het een massage ik dacht misschien gaat er nog iets leuks komen, maar werd niks niet eens seks alleen pijpen geworden. dus klopt allemaal niks van, nu snap ik waarom. google translate en spreekt geen word engels/nederlands, niet mee te communiceren dus. je krijgt daar dus de zelfde servive als de geleenstraat maar voor 50 euro minder. staat ook een leuk stukje tekst op kinky cheerful woman/very playful in bed./ enz niks van gezien. wel gewoon vriendelijk maar zonder communicatie wordt het heel lastig

nog wat min punten, een handdoek om je handen mee af te drogen ik werd gelijk naar een matras op de grond gestuurd, ik moest zelf vragen waar ik mijn handen kon wassen. had niet eens gehoeven dus, ik ben weggegaan naar een minuut of 20

werd al geappt met de volgende. die ook al beneden stond te wachten.

ik zou niet terug gaan. helaas kan ik geen revieuw op kinky zetten, staat blijkbaar uit, dus zullen nog veel langs gaan.
 
Volgens mij een prima recensie, duidelijk en heel herkenbaar.
Meeste Aziatische vrouwen hebben een "operator". Zij spreken Engels, de dame in kwestie niet.
Meestal vraag ik of ik met een "operator" aan het spreken ben of met de dame in kwestie.
Wanneer de dame geen Engels spreekt, niet op de foto's lijkt of opeens de mogelijkheden niet zijn besproken en bedank ik vriendelijk en ga weer weg.
Dit te vaak meegemaakt en daarom spreek ik ook niet meer af met Aziatische dames.
 
Volgens mij een prima recensie, duidelijk en heel herkenbaar.
Meeste Aziatische vrouwen hebben een "operator". Zij spreken Engels, de dame in kwestie niet.
Meestal vraag ik of ik met een "operator" aan het spreken ben of met de dame in kwestie.
Wanneer de dame geen Engels spreekt, niet op de foto's lijkt of opeens de mogelijkheden niet zijn besproken en bedank ik vriendelijk en ga weer weg.
Dit te vaak meegemaakt en daarom spreek ik ook niet meer af met Aziatische dames.
bedankt. is niet mijn talent om zo een lange stuk tekst te schrijven, beter wordt het niet haha, achter af heb ik dus iemand anders bezocht. niet waar ik toen op gereageerd hebt op whatsapp.... asian is dat dus normaal. wie beschrikbaar is krijg je.
 
Spreek jij Chinees? Ik niet. Stond niet in het lijstje kwa talen, hier op de website daarom overig ingevuld
Was het nog Chinees ook , waar de dame naar heen en weer vertaalde ?
(is wel te zien in google translate )

Ze adverteert namelijk als Mongools - en dat is een volkomen andere taal.
geschreven in cyrillisch (zoals Russisch), waar Chinees de "bekende" Chinese karakters zijn.

Google translate doet ook Mongools, maar zonder spraak-output zag ik.

Er zijn natuurlijk een hoop Chinese dames die adverteren als iets anders uit Azie.

Dame doet ook nzc,in de ad, en dat is niet voor mij.

Jammer, ze zag er niet onaardig uit, en ik was wel een beetje nieuwsgierig om een vinkje "Mongolie" te kunnen zetten.
 
Was het nog Chinees ook , waar de dame naar heen en weer vertaalde ?
(is wel te zien in google translate )

Ze adverteert namelijk als Mongools - en dat is een volkomen andere taal.
geschreven in cyrillisch (zoals Russisch), waar Chinees de "bekende" Chinese karakters zijn.

Google translate doet ook Mongools, maar zonder spraak-output zag ik.

Er zijn natuurlijk een hoop Chinese dames die adverteren als iets anders uit Azie.

Dame doet ook nzc,in de ad, en dat is niet voor mij.

Jammer, ze zag er niet onaardig uit, en ik was wel een beetje nieuwsgierig om een vinkje "Mongolie" te kunnen zetten.
ik achteraf helemaal niet bij haar geweest maar bij iemand anders... naai streek. letterlijk haha. iemand stuurde mij haar advertentie al. en dat was haar. ja nzc is wel vaag, ik zou al niet pijpen zonder condoom * laten zien. laat staan dat :p
 
Was het nog Chinees ook , waar de dame naar heen en weer vertaalde ?
(is wel te zien in google translate )

Ze adverteert namelijk als Mongools - en dat is een volkomen andere taal.
geschreven in cyrillisch (zoals Russisch), waar Chinees de "bekende" Chinese karakters zijn.

Google translate doet ook Mongools, maar zonder spraak-output zag ik.

Er zijn natuurlijk een hoop Chinese dames die adverteren als iets anders uit Azie.

Dame doet ook nzc,in de ad, en dat is niet voor mij.

Jammer, ze zag er niet onaardig uit, en ik was wel een beetje nieuwsgierig om een vinkje "Mongolie" te kunnen zetten.
Er is ook een provincie Mongolië in China. Zou best kunnen dat ze van Mongoolse komaf is, maar de Chinee nationaliteit heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan