Recensie Nicole, Etterbeek 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.187
42
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/nicole-sexy-cubain.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik hou wel van donkere dames maar heb er tot nu toe in de regio Brussel & Leuven nog niet zo veel gevonden waarvan ik ook echt tevreden ben over hun service. Ik blijf dus op zoek en daarbij was mijn oog nu gevallen op deze Cubaanse in Etterbeek. Afspraak maken via WhatsApp ging vlot. Ze ontvangt in een wat aftands gebouw in de omgeving van het Jubelpark in een appartement dat ze deelt met nog een andere dame.
Hoewel ik een aardig mondje Spaans spreek en ze me daar ook mee complimenteerde, ging de conversatie van haar kant toch niet echt vlotjes: meer dan het strikt noodzakelijke kwam er niet uit. Ook kussen was er niet bij (staat ook niet aangegeven bij haar "opties" in QR), dus qua GFE scoort ze bij mij dan al niet te hoog.
Nadat ik het geld had overhandigd voor een uurtje en me had gedoucht, werd ik gevraagd om op mijn buik op het bed te gaan liggen voor een massage. Dat kan ik meestal wel appreciëren en ik moet zeggen dat haar massage toch ook wel behoorlijk goed was: bovengemiddeld voor een DVP in elk geval. Na een tijdje mocht ik me draaien en begon ze ook met mijn soldaat te spelen. Voor het pijpen deed ze wel direct ook een condoom om :cautious:. Ik vroeg haar om tijdens het pijpen zich op mij te positioneren in 69, wat ze ook deed en zo kon ik haar lekkere poesje ook wat likken. Jammer genoeg was het redelijk donker in de ruimte (wat bij wel meer dames het geval is) zodat ik er niet al te veel van kon zien, terwijl voor mij het contrast tussen dat roze binnenin en het donkere vanbuiten echt iets super erotisch is.
Na een tijdje kwam ze dan boven op mij zitten in cowgirl en kon ik terwijl ze me bereed met haar (fake) borsten spelen. Heel lang hield ik het niet en na de opkuis verdween ze even. Toen ze terug kwam vroeg ze me of ik terug wou douchen, maar ik wees er haar op dat er nog wel tijd over was, dus dan vroeg ze om me opnieuw wat te masseren aan de voorkant, wat ik haar inderdaad liet doen. Na een tijdje vroeg ze weer of ik niet wou douchen, maar opnieuw wees ik haar erop dat we nog maar 40 min ver waren. Toen ging ze nog wat verder en concentreerde ze zich terug wat meer op mijn lid en na een tijdje was ik weer "op sterkte". Nu ging ze een flinke tijd door met een goeie "handjob" maar uiteindelijk lukte het toch niet meer om binnen aanvaardbare tijd tot een nieuw hoogtepunt te komen. Maar in elk geval heeft ze daar wel nog haar best gedaan (maar ik heb haar dus wel 2x moeten vragen om toch nog verder te doen, anders stond ik na 30' buiten).
Dus, ook nu weer een dame die me fysiek wel aanspreekt, maar qua service niet het verhoopte geeft... Slecht was het niet, maar zeker ook niet wow.
Jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan