WHEM Nicol, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vrijgezellig

Vaste klant
153
10/06/23
107
4
Het is niet een full-blown review want zover kwam het niet maar meer een 'deling van ervaring'.
-=-
Ik vond haar profiel foto erg 'lief' en sprak met haar af. Ik was iets te vroeg dus moest ff buiten wachten.

Eenmaal binnen wilde ik me douchen. Dat kon/mocht niet. Dat deed me gelijk al twijfelen want als ik niet kan douchen heeft zij het wel gedaan. Ik vertrouwde het niet en vertrok.

Gelijk allemaal berichtjes, van kom terug je kan wel douchen. Ik besloot 'r het voordeel van de twijfel te geven en ging terug.

Toen ik vroeg welke handdoek ik kon gebruiken wees ze 1 aan die nat was. En zo ook elke andere handdoek die ze me gaf.

Dat was toch de druppel en ik vertrok wederom en nu zou ik zeker niet terug komen.
 
Ze heeft iemand die in de badkamer gaat schuilen als je een afspraak hebt. Vandaar dat ze niet wil dat je doucht. Waarschijnlijk heeft ze die persoon dus effe snel de deur uit gewerkt voor je zodat je een douche kon nemen.
 
Ik heb er ook niks mee. Ik denk niet dat ze het doet om mensen te kunnen beroven (zulke risico's nemen latinas niet in Nederland, zeker niet op locaties waar ze zelf in de problemen kunnen komen). Ze zal het eerder doen om geld te besparen van een extra kamer.
Ik vind het echter vrij ongemakkelijk als er iemand daar in zo een badkamertje zit te appen tot je klaar bent. Als hij/zij nou zou meedoen is het een ander verhaal.
 
Is ze er opnieuw (en mogelijk nu een eigen kamer) of is ze er nog steeds?
Leuke foto's :giggle:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan