Recensie Nina Love Wijchen 2,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

liebhaber

Newbie
5
17/12/23
2
Geweest bij Nina Love die adverteert op https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/nina-love_8484479 Ze heeft een leuke tekst en aan de telefoon klonk ze vrolijk en opgewekt. Hoewel ze pas sinds 30 november op sexjobs staat zegt ze inmiddels verhuisd te zijn naar Overasselt, kruisbergsestraat. Bij aankomst bij de eensgezinswoning zie ik een hele slanke dame met en wat getekend gezicht. Ze doet erg nerveus en gejaagd en is druk met haar telefoon. Ze vraagt voor een half uur 100 en voor een uur 150 euro. Afgerekend voor een uur. Ze is ruim 10 minuten bezig met van alles en nog wat voordat ze komt. Als ze zich uitkleed zie je wel dat ze erg mager is. Ze is erg nerveus en gejaagd. Ik krijg de indruk dat ze ook verslaafd is of zo. Ze begint meteen met een body to body op mijn rug. Maar er zit weinig gevoel bij. Ik mag me na 3 minuten al omdraaien en ze begint meteen te pijpen. Ook dit zonder enig gevoel. Mijn vriend verslapt hierdoor en ze pakt al snel een condoom om te neuken. Maar ik kwam voor erotische massage. Ze is helemaal in paniek en wil niets meer. Gevraagd wat er was, maar er was niks zei ze. Ook gevraagd hoe lang ze dit al deed; ze zei 3 jaar. Ik heb voorgesteld om maar te stoppen. Dat wilde ze graag. ze vroeg hoeveel geld ik terug wilde; ik zei doe maar de helft. Maar ze gaf 50 terug, want ik was een half uur binnen geweest volgens haar, maar na 25 minuten zat ik al weer in de auto. Zonde van het geld en een teleurstellende ervaring.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/nina-love_8484479
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik kan me helaas helemaal bij liebhaber aansluiten. Zonde van het geld en idd heel zenuwachtig en ook hier 10 min met andere dingen bezig. En van het gevraagde uur binnen 30min weer in de auto teleurgesteld naar huis.
 
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De recensies zijn niet al te best maar ik wilde toch kiezen tussen Lola of Nina in Wijchen of Alicia (Nijmegen) die vandaag weer gestart is.
Gekozen voor Nina omdat ik niet opzoek ben naar een intiem hoogtepunt of een fantastische massage, gewoon to the point => ik wilde graag een hj. Appen ging vrij goed, ze is echt wel lief maar inderdaad ze komt wat gejaagd over.
Daar was ik op voorbereidt en liet haar gewoon 'striemelen'. Ze legde een schoon badlaken op het bed en gaf mij een geweldige hj. Ze hield haar onder broekie en bh'tje aan, maar dat vind ik niet erg.
Zoals ik van anderen begreep is ze pas in Overasselt, het huis is een klein rijtjeshuis wat onderhoud kan gebruiken. Het bed was schoon en ik ging voldaan naar huis, voor mij voor herhaling vatbaar. Ik heb van te voren met haar geappt over een prijs voor alleen een hj.

Als je het huis voorbij rijdt dan ga je het hoekje om, daar zijn parkeervakken. Ben je wat uit het zicht :).
 
Laatst bewerkt:
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/nina-love_8484479
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag na 17.00 uur bij Nina geweest. Appen ging vlot. Ze zat nu zegmaar in Dukenburg in een on opvallende buurt. (Enne als een dvp bezig is kan het soms ff duren een reactie, in elk geval kreeg ik contact. Geweest voor een hj.)
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Toch een afspraak met deze dame gemaakt voor een pijpdate. Na deze dame toe gereden krijg ik een berichtje toen ik er bijna was sorry het wordt 10 min
later oke ik wacht wel 10 min later niks weer even later sorry het ga het echt niet reden ben nog onderweg er naar toe wordt niks meer vandaag. Ik oke is niet anders krijg een bericht ik ga het zeker goed maken met jou. Dag later er na toe ze was netjes op tijd aanwezig. Gelijk naar boven wat is dit allemaal gehaast en wat ik maak het goed met je ik stond met 15 min weer buiten. Had ik nu toch maar geluisterd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan