Recensie Ploy, Kortrijk 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

goedzakje

Wandelaar
34
26/09/23
24
8
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-ploy.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren terug nog eens naar Ploy geweest, adverteert onder privé en niet onder massages, maar dit is hetgeen mogelijk is bij haar.... geen sex, blowjob, enz.

Ik had daar in het verleden al paar keer geweest, maar nu was het wel heel lang geleden. Het lukte om een afspraak te maken en hupsakee... Daar aangekomen, kom je in een proper appartement en propere, gezellige kamer terecht.

Massage vond ik zeer goed, niet te zacht, niet te hard. Het teasen bleef wel beetje op zich wachten, maar ik vond dat niet erg aangezien ik goede massage heel belangrijk vind. Maar... toen ze begon te teasen was dit wel dik in orde en veel beter dan bij de meeste bij wie ik geweest ben. Ook body to body met volle overgave en voor de liefhebbers van grote tepels..... amaai.

Omdraaien, teasen en body to body waarbij ze ook gretig gebruik maakt van haar borsten. Het afwerken begon goed en slowly maar daar kon ze mss nog beetje meer geduld gehad hebben, maar was zeker oké.
Daarna nog deugddoende massage van benen, schouders en nek. Zeker geen klokkekijkster. Mogelijkheid tot douchen.
Ik schat ze wel iets ouder in dan 26, maar zeker niet te oud !!!!

Als je echter gewoon sex wilt hebben, ben je hier mijn insziens niet aan het juiste adres.
 
Dit weekend een bezoek gebracht met een immer rustig vriendelijke Thaise dame.
Adres wordt gegeven de dag voor afspraak.
In een rustige buurt in Kortrijk .
Vermoedelijk 35 tot 40 jaar is haar leeftijd .
Mooie glimlach en zachte huid!
Zeer professionele massage met een happy ending zoals het hoort .
No sex ,no blowjob .
Was ook niet nodig want haar massage was top.
 
Juist terug van Ploy, en inderdaad zeer goeie massage en zeer vriendelijke dame. Het was echt genieten. Het was wel degelijk een massage en niet wat wrijf werk. Top voor mensen die genieten van een massage.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-ploy.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook eens langs geweest bij Ploy , zeer leuke ervaring mooi timide meisje heeft heel mooie borsten en tepels . De massage was al een van de betere die ik gehad heb ga zekers nog eens terug .
 
Terug
Bovenaan Onderaan