Recensie Lily , Oostkamp 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vlammeke

Newbie
14
19/11/22
10
6
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/l-i-l-y/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De afgelopen tijd al een paar keer bij Lily geweest, het wordt tijd voor een gebalanceerde review. Lily adverteert voor een erotische massage, en dat kan je dus ook bij haar vinden. Eerst en vooral is ze een goede masseuse, die de techniek echt in de vingers, handen en onderarmen heeft. De ontvangst gebeurt in een "zaak", maar uit discretie geef ik hier niet meer details mee. Ze spreekt relatief goed Nederlands, maar je kan evengoed perfect Engels met haar praten. Ze heeft aziatische roots, maar ziet er toch anders uit dan de "traditiionele" thaise masseuze.
De ontvangs van Lily is relatief koel, maar ze gaat vanaf het begin van de massage wel meteen in lingerie. Ze vraagt wel steeds of je een hoogtepunt wil, en ik denk dat ze dat zelf ook wel leuk vindt.
De massage begint als een goede stevige massage, waarbij uit interactie wat teasing kan opgebouwd worden. Ze gaat daarna over tot een lichte body to body, die soms zeer geil kan worden. Ze laat je immers toe haar ook zachtjes op te geilen, en heeft er geen probleem mee ook gelukkig te eindigen.
Intiem is not possible. Maar je voelt bijna niet dat dit echt nodig is bij haar.
Er is een zeker verslavingsgevaar. Ze is knapper dan de foto's laten uitschijnen ...
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer al een tijdje een afspraak te maken, maar zij ontvangt slechts 1 klant per dag zegt ze. Helaas is het omwille van druk schema moeilijk om vooruit te plannen voor mij dus het zal eens per toeval moeten zijn.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/l-i-l-y/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Lili bezocht ongeveer twee weken geleden. Ze is een ervaren masseuse en haar massages zijn van hoge kwaliteit, maar niet erotisch van aard. Tijdens de massage was er geen sprake van erotiek en het handmatige stimuleren werd abrupt zonder voorspel toegepast, met weinig olie, ik kon gwn niet klaar komen. Het was puur handmatig stimuleren, zonder enige vorm van lingam massage of iets dergelijks.
 
Lili bezocht ongeveer twee weken geleden. Ze is een ervaren masseuse en haar massages zijn van hoge kwaliteit, maar niet erotisch van aard. Tijdens de massage was er geen sprake van erotiek en het handmatige stimuleren werd abrupt zonder voorspel toegepast, met weinig olie, ik kon gwn niet klaar komen. Het was puur handmatig stimuleren, zonder enige vorm van lingam massage of iets dergelijks.
Misschien komt ze pas los bij een uurtje of gaat ze iets verder? Een echt volledige massage en wat erotiek is niet doenbaar op 30 minuten vind ik persoonlijk. Bij een would be masseuse die wat extra doet durf ik het wel doen😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan