Recensie Daw, Oostende 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

goedzakje

Wandelaar
34
26/09/23
24
8
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/daw-hoopt-je-snel-te-zien-op-haar-nieuw-adres.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nieuwsgierig omdat er het 1 en het ander verteld werd over Daw en er verschillende Daws zijn, ben ik gisteren naar de DAW geweest die nu privé ontvangt in Oostende. (ook omdat ik tussen de lijnen kon lezen dat dit dik in orde was).
Aangezien er nog geen apart topic over haar bestaat en om alle verwarring uit de weg te ruimen deze, met link.

Vlot kunnen afspreken met haar en ook al was het in het centrum van Oostende gemakkelijk dicht kunnen parkeren (wss omdat het nog in de vm was)
Dichtbij is een ondergrondse garage.

Aangekomen kon ik vlot naar binnen en ik kwam terecht in een zeer verzorgde ingerichte en knusse kamer. Ze vroeg of de kamer naar mijn zin was (vond ik al heel vriendelijk van haar).
Voor de rest echt wel een goeie massage gekregen, zeker voor de eerste keer. Mss een beetje weinig teasen tijdens de massage maar het was er wel, maar dit kan ook zijn omdat het mijn eerste bezoek was... je weet wel...
Niets werd vergeten en ze was heel lief tegen mij. Er werd echter geen extra's voorgesteld en ik heb er ook niet om gevraagd ( de eerste keer, je weet wel)
Alhoewel ik zou gelezen hebben dat het wel mogelijk zou zijn.

Op het einde een goede handmatige afwerking gekregen waarbij ze zelf mijn handen op haar borsten legde, dus aanraken mocht.
Er is ook mogelijkheid tot douchen.
Zeker ook nog bij vertellen dat het een frisse, mooie verschijning is.
Dus al bij al een zeer geslaagde massage.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hmm mijn recensie zal toch wat minder zijn vrees ik...
Omdat Kaysorn niet vrij was voor deze plan B gekozen, ik kon direct gaan (teken?).
Wat newbie Goedzakje schrijft over vriendelijk, mooi, lief,...kan ik volledig beamen. Ook de mooie kamer.
Dacht ik zit hier goed, begin er maar aan na wat smalltalk en zeggen dat ze blij was me te mogen ontvangen.
Wat volgde was: ongeveer 30 minuten rugmassage, per arm 5 minuten, per been 5 minuten...en dit zeer zacht en wat meer is zonder teasen, net voor omdraaien beetje met borsten over mijn rug, eens zachtjes tussen de benen en dat was het. Ik voelde de bui al hangen dit is er weer eentje die de tijd zo rekt dat er van erotiek nog weinig in huis zal komen. En zo geschiedde.
Omdraaien en ze begon direct aan de afwerking, zittend naast mijn linkerbeen. Ik vroeg "en geen body to body"? antwoord: i did it already on backside...Hoogstens met hand eens aan borsten gekunnen en over de knie wrijven, en dat was het klaarkomen en douchen.
Heb mezelf nog eens kunnen overhalen om Thais te gaan maar helaas weer zoals bij velen: na van 80 naar 100 euro te gaan zijn ze ook ineens (bijna) allemaal gezakt in service en is het bijbetalen voor elk extraatje.
Ik ken de Thaise community nochtans al bijna 20 jaar en zou beter moeten weten.
Dus het zal weer een poos duren.
 
het is natuurlijk voor iedereen verschillend wat je zoekt.... ik vond het al bij al de eerste keer zeker niet slecht... al veel slechter meegemaakt en ik hoop dat volgende keren het er alleen maar beter op wordt, wat je wel soms meemaakt met deze thaise dames... ik blijf erbij ... het was een gezellige en goede massage.
Wil je natuurlijk het neusje van de zalm onder de thaise meisjes en zeer goede sex , dan moet je naar Ewa gaan in Vlaams Brabant. niet normaal, maar voor 100 euro was ik hier wel tevreden mee voor mijn eerste bezoek.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Twee weken geleden bij Daw geweest.
Een vriendelijke maar verlegen dame in het begin. Ze heeft ook een mooi gezichtje en zeer slank lichaam.

Wat massage betreft vond ik het goed. Heb ook wat gepraat met haar wat buiten mijn gewoonte was maaf ze bloeide open. Naast haar bed lag een hakschoenen klaar. Ze is grote schoen fanaat.

Toen ik op mijn rug mocht liggen en aan zij aan mijn lul kwam kon ik het niet laten om haar aan te raken. Van heup naar kont en van kont naar poes. Dit liet ze toe en vroeg dan of ik meer wou voor €50 extra. Ik denk wel dat ze op een vlak van genoot maar dat is weer viesdekend is van mij en hoogstwaarschijnlijk zij gewoon toe liet... al hoewel ik haar liet lachen.
Spijtig genoeg was de climax er al... en net na ik ja zei.

Alles behalve dat was ik grootdeels blij met de ervaring.

Herhalingsgevaar is groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan