Recensie Kayleigh Wonder, Sint-Niklaas 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

msaff

Newbie
10
22/11/22
5
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/een-heerlijke-massage.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij Kayleigh langsgeweest voor een body-to-body massage.

Ze ontvangt in een compact rijhuis - knus maar dat doet niks af van de massage. Fotos op de advertentie zijn getrouw.
Ontvangen, het financiele afgewerkt, douche, en dan door naar een knusse kamer waar ze de massages doet. De massage zelf valt weinig over aan te merken - ik vond het zalig: combinatie van relaxatie, teasing, knuffelig - een leuke mix die het een zeer aangename ervaring maakte!

Eerst vakkundig m'n achterkant gemasseerd, nadien de voorkant, om dan als afsluiter naast me te komen liggen terwijl ze het handwerk afwerkt.
Haar aanraken (zonder intieme zone) was geen probleem. En als je meer zou willen moet je elders gaan, maar dat heb ik absoluut niet gemist.

Ze kijkt niet op de klok, praat graag en is vlotte, leuke en mooie vrouw. Zeker een aanrader!
 
Ik ben ook bij haar langs geweest voor een half uurtje btb , en was een aangename ervaring , ik wel redelijk spraakzaam tijdens de massage. Niet iedereen heeft graag dat er over de boekhouding en verbouwing gepraat wordt. Ik moet wel zeggen dat ze of foto iets mooier is dan in het echt . Maar wel waarheidsgetrouw. Intiem laat ze zich niet aanraken denk ik , maar ik heb ook niet aangedrongen ( spreekt voor zich )
 
Terug
Bovenaan Onderaan