Recensie Lily, Daw Rung Thai, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
809
12/10/22
1.423
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/547648-daw-rung-thai
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn vakantie is begonnen, buiten is het koud en nat en dus besloot ik dat ik behoefte had aan een goede massage.
Gelijk maar opgestaan en naar de Rijswijkseweg gereden.

Eerst langs Mystique Thai Thai, maar die was vol. Een paar meter verder gelopen en Ornjira geprobeerd, maar daar was een dame niet komen opdagen dus ook geen plek. Terug de auto in en 200 meter verder voor het eerst eens Daw Rung Thai binnen gestapt. Daar was wel plek, toch wel fijn zoveel locaties zo dicht bij elkaar.

Bij Daw Rung werden drie dames gepresenteerd, achter elkaar staand en lekker onduidelijk. Misschien was het de bedoeling dat ik de voorste koos?
De voorste zou ik wellicht gekozen hebben als ik voor seks kwam en de middelste kan ik me eigenlijk niet herinneren, maar ik kwam voor een massage en van de achterste kon ik alleen haar gezicht zien. Ik was gelijk verkocht. Geen moment getwijfeld en haar, Lily, gekozen

Lily is een kleine vollere (lees stevig/mollig maar niet dik) volwassen Thaaise dame. Heel lief, zelfs wat schuchter. Ze spreekt en verstaat een beetje Engels en een paar woorden Nederlands, naar eigen zeggen is ze hier nu bijna een jaar. Communiceren ging goed, maar verwacht geen hele verhalen.
Ik werd naar een kamer gebracht, er werd een handdoek neergelegd en zonder uitleg verdween ze weer. Uit ervaring vermoedde ik dat er van me verwacht werd te douchen, dus dat gedaan. Even later was ze weer terug, zij kleede zich uit en ik mocht gaan liggen.
Toen kwam de vraag, harde of zachte massage? Hard gekozen en hard dat was het!
Wat kan dat kleine vrouwtje stevig masseren! Heerlijk!

Na de massage mocht ik me omdraaien en werd de voorkant voorzichtig ingewreven, heel prettig maar weinig bijzonders, voorzichtig werd er ook aan mijn tepels gezeten en een beetje met mijn geslachtsdeel gespeeld. Het gaf me de kans om te genieten van een geweldig uitzicht op een prachtige vrouw, maar meer deed het me niet.
Even getwijfeld het daar bij te laten, ik had waar ik voor kwam, een uitstekende massage, maar wilde ik wel of geen hoogtepunt? Toch maar gevraagd of er ook extra's mogelijk waren. Verrassend genoeg kwam ze hier zelf niet mee.
70 Euro en ja ik mocht dan ook zoenen, geen beffen of vingeren.
Toch maar gedaan, ik lag er al naakt op een bed, met een erg mooie naakte vrouw bovenop me. De seks was niet bijzonder en het zoenen zelfs slecht, maar ik heb er ook beslist geen spijt van.

Ga ik nog eens terug? Ja, dat denk ik wel. Maar dan wel alleen voor de massage.
 
Was het handmatige hoogtepunt niet bij 70 euro inbegrepen?
Het handmatige hoogtepunt zat zeker wel bij de 75 Euro basisprijs inbegrepen. Maar ik had niet het idee dat dit bij mij een groot succes ging worden dus koos ik na even twijfelen voor extra's.

Dit lag voornamelijk aan mijzelf en mijn stemming van dat moment. Mede doordat de massage echt stevig was (die heb ik nog wel even gevoeld) en het handmatig hoogtepunt gedeelte juist erg voorzichtig/zacht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan