Recensie Jaja, Siwa Thai, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonely Wolf

Stamgast
413
06/10/23
1.040
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.siwathai.nl/
Totale kosten (in euro)
150 (80 massage) en 70 neuken en PZC
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmorgen weer eens bij Siwa Thai binnen gelopen, dat was al jaren geleden. Ben Rotterdam een beetje aan het herontdekken. Er waren 2 masseuses aanwezig, O-lief en Jaja. Er staan veel positieve recenties van O-lief, maar koos toch voor Jaja. Leuke frisse vrouw om te zien, mooie uitstraling. Wilde me ook alleen maar laten masseren, dat liep anders.
Het eerste half uur a 40 minuten kreeg ik een goede massage, heel klein beetje teasen, wellicht 1 minuut Body to Body. Ze zei (in half Nederlands, half Engels) dat ze er pas 3 dagen werkte. Daarvoor in A'dam maar ze was de toeristen zat. Vertelde wat over Thailand etc. 41 jaar zei ze, ik schatte haar zeker 5 a 10 jaar jonger. Sympatieke vrouw. Na het omdraaien kwam de bekende vraag. Alleen masseren of meer. Pijpen en neuken was 50 extra. Ik vroeg om PZC, dan werd het 70 euries. Voor dat laatste gekozen. Leuke knappe vrouw, zeg daar maar eens nee tegen. Ze pijpte heerlijk zacht, wel kort, moest tot 3 keer toe aangeven het condoom nog niet te pakken. Daarna nog 2 standjes. Alles rustig. Tongzoenen en zoenen deed ze niet aan zei ze. Ik ben daar wel van. De laatste 10 minuten begon ze wat kusjes te geven. Na het douchen een kus met een klein beetje tong. Toen ik naar buiten stapte een echte tongzoen, en de opmerking dat dat de volgende keer ook mogelijk zou zijn. Klantenbinding heeft ze dus wel in de vingers, in dit geval de mond. 😉.
Ik denk dat het werkt, de volgende keer maar eens kijken of we die massage kunnen overslaan.
Ik heb een link van Siwa toegevoegd. Ze staat nog niet op de site.
 
Terug
Bovenaan Onderaan