Recensie Malee, Siwa Thai, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Steviewonder

Wandelaar
Forumpionier
49
07/07/21
26
6
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerste keer in het huis. Locatie was redelijk discreet. Veel meiden waren bezig, maar weinig keus. Ik moest wachten totdat er een dame klaar was net douchen, maar uit eindelijk toch alleen keus uit Malee. Ze wordt op de site aangeduid als jonge milf, maar bij jonge milf heb ik andere verwachtingen. Ze ziet er voor de rest prima uit. Geen harde gezichtsuitlatingen en redelijk slank.

De kamer zag er prima uit en had geen onhygiënisch gevoel wat ik weleens (wellicht onterecht) heb. Een ruime douchecabine waar ik mij kon opfrissen.

De massage zelf begon op mijn buik. Ik lag alvast klaar en ze kwam half uitgekleed op haar knieën op het bed om vervolgens half over mij heen gebogen wat te pakken, waarbij haar kont speels tegen mijn schouder aankwam. Het begon al speels. De massage van mijn rug begon goed en ze teased er op los. Ze masseerde mijn kont en nam ook mijn ballen mee. Ik kreeg het teken om, om te draaien en vroeg wat ik wilde intiem, pijpen of aftrekken. Ik gaf aan dat ik alleen nog wisselgeld had. Ze stelde een tikkie voor wat mij aan het twijfelen bracht. Voordat ik de kans kreeg om antwoord gegeven was die optie al ingetrokken en begon ze verder te teasen. Ze heeft kort met haar borsten over mijn benen gemasseerd en daarna ging ze al snel werken naar mijn hp. Ik keek op de klok en zag dat er maar 20 min was verstreken.

Ik kreeg daarna een stevig massage van mijn benen en mocht nog recht opzitten voor verdere rug en nekmassages. Ik ervaarde het helaas meer als een marteling. Ik vroeg me oprecht af of ik iets verkeerds had gedaan of gezegd. Ze gaf wel aan dat ik vast zat en vaker massages moest doen en naar de sauna moet gaan. Hopelijk heeft het gewerkt.

Ik ben van plan om terug te gaan naar Siwa Thai, maar dan wel bij een topper. Tips zijn welkom!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan