Recensie O-lief, Siwa Thai, Rotterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.738
30/06/21
4.351
62
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.siwathai.nl/olief
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had weer eens zin in een erotische massage, en ben naar Siwa Thai in Rotterdam gegaan. Het pand is duidelijk een verbouwd woonhuis, maar verder prima in orde van binnen, en kamer met eigen douche waar ik was zag er netjes uit. Ingang is discreet, voordeur staat open en je belt aan in een halletje, dus je hoeft niet op straat te staan wachten.

Bij het voorstelrondje waren er drie dames, één van de drie vond ik er heel leuk uitzien, met een brilletje, dus die gekozen. 80 euro voor een uur massage afgerekend bij de madam en de trap op naar boven. Op de kamer gevraagd wat voor extra's er mogelijk waren. "Sex" zou 50 euro meer zijn. Ik vroeg naar PZC, ook dit kon voor 50 euro extra. Gekozen voor massage + pzc, geen neuken, dus 50 euro bovenop de massageprijs.

Ik ging eerst douchen, daarna ging O-lief onder de douche, hygiëne prima dus.

Massage was erg lekker, verliep volgens het bekende patroon: eerst op de buik liggen, schouders/nek/rug/armen/benen/billen masseren, met subtiel teasen aan de achterkant, uitstekend allemaal. Dan omdraaien, voorkant masseren, uitlopend in een fijne en erg opwindende pzc-sessie. Waar ik niet op gerekend had, maar wat wel een hele fijne verrassing was: op een gegeven moment draaide ze zich om kwam met haar frisse poesje boven mijn gezicht hangen zodat ik haar heerlijk kon beffen en rimmen. En terwijl ik hier mee bezig was maakte ze het af met de afsluitende handjob.

Hierna even bijkomen en douchen (ze vroeg nog of ze hierbij moest helpen, hier heb ik nooit behoefte aan dus dit afgeslagen). Zelf waste ze zich ook nog een keer.

O-lief werkt drie dagen in de week, maandag t/m woensdag. Ze suggereerde dat ik voor een volgende keer een afspraak zou kunnen maken, dit ga ik zeker nog wel een keer doen want deze uitgebreide massage + extra's is me erg goed bevallen. Ze spreekt Nederlands, soms een beetje moeilijk te begrijpen maar met wat moeite is een conversatie goed mogelijk.

Behalve de in het recensieformulier vermelde pagina op de site van Siwa Thai heeft ze ook een kinky-advertentie: https://www.kinky.nl/advertenties/3526082-o-lief
 
Ik had weer eens zin in een erotische massage, en ben naar Siwa Thai in Rotterdam gegaan. Het pand is duidelijk een verbouwd woonhuis, maar verder prima in orde van binnen, en kamer met eigen douche waar ik was zag er netjes uit. Ingang is discreet, voordeur staat open en je belt aan in een halletje, dus je hoeft niet op straat te staan wachten.
Dank je wel voor je mooie recensie, man.
 
Ik had weer eens zin in een erotische massage, en ben naar Siwa Thai in Rotterdam gegaan. Het pand is duidelijk een verbouwd woonhuis, maar verder prima in orde van binnen, en kamer met eigen douche waar ik was zag er netjes uit. Ingang is discreet, voordeur staat open en je belt aan in een halletje, dus je hoeft niet op straat te staan wachten.

Bij het voorstelrondje waren er drie dames, één van de drie vond ik er heel leuk uitzien, met een brilletje, dus die gekozen. 80 euro voor een uur massage afgerekend bij de madam en de trap op naar boven. Op de kamer gevraagd wat voor extra's er mogelijk waren. "Sex" zou 50 euro meer zijn. Ik vroeg naar PZC, ook dit kon voor 50 euro extra. Gekozen voor massage + pzc, geen neuken, dus 50 euro bovenop de massageprijs.

Ik ging eerst douchen, daarna ging O-lief onder de douche, hygiëne prima dus.

Massage was erg lekker, verliep volgens het bekende patroon: eerst op de buik liggen, schouders/nek/rug/armen/benen/billen masseren, met subtiel teasen aan de achterkant, uitstekend allemaal. Dan omdraaien, voorkant masseren, uitlopend in een fijne en erg opwindende pzc-sessie. Waar ik niet op gerekend had, maar wat wel een hele fijne verrassing was: op een gegeven moment draaide ze zich om kwam met haar frisse poesje boven mijn gezicht hangen zodat ik haar heerlijk kon beffen en rimmen. En terwijl ik hier mee bezig was maakte ze het af met de afsluitende handjob.

Hierna even bijkomen en douchen (ze vroeg nog of ze hierbij moest helpen, hier heb ik nooit behoefte aan dus dit afgeslagen). Zelf waste ze zich ook nog een keer.

O-lief werkt drie dagen in de week, maandag t/m woensdag. Ze suggereerde dat ik voor een volgende keer een afspraak zou kunnen maken, dit ga ik zeker nog wel een keer doen want deze uitgebreide massage + extra's is me erg goed bevallen. Ze spreekt Nederlands, soms een beetje moeilijk te begrijpen maar met wat moeite is een conversatie goed mogelijk.

Behalve de in het recensieformulier vermelde pagina op de site van Siwa Thai heeft ze ook een kinky-advertentie: https://www.kinky.nl/advertenties/3526082-o-lief
Is toch wel een bezoekje waard zie ik zo
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.siwathai.nl/olief
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nav. de bovenstaande recensie ook eens bij deze dame geweest. Voor het laatst jaren geleden in deze salon geweest, toen had 'ie nog een andere eigenaar en werkten er andere dames. Inmiddels zijn de kamers gerenoveerd.
Eerste indruk van mw. viel mij wat tegen. Zou haar spontaan in een voorstelronde waarschijnlijk niet zo maar kiezen. Heel slank, klein, kleine kont, wat slappe A-borsten.
Massage echter wel goed. Zij heeft krachtige handen.
Neuken ook lekker, zij heeft een lekker nauwe vagina.
Wat wel tegen viel is dat zij voor alles extra vraagt en daar ook vooral mee bezig is.
Dat maakte dat ik niet echt een 'klik' met haar had en een herhaling onwaarschijnlijk is.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.siwathai.nl/olief
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soortgelijke ervaring gehad
Heerlijk lichaam goede massage
Ik ga binnenkort weer voor een hele ervaring
 
Ik zou naar de salon bellen en dan vragen wie er zijn.
Dat kan teleurstelling voorkomen want het wisselt nog wel eens.
O-lief werkt vaak alleen op ma, di en wo maar soms ook de rest van de week.
Kortom: even checken voor je op pad gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan