Recensie Janet, Siwa Thai, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

royalcanin

Newbie
1
16/10/23
5
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na flink wat onderzoek, besloot ik voor mijn eerste body2body massage naar Siwa Thai in Rotterdam af te reizen.
Ik kom hier niet vandaan, maar keek er al weken naar uit.

Ik had een aantal salons in gedachten die ik online en op girlsreview had gevonden, maar Siwa Thai was de eerste.
Ook was het spannend, omdat het niet duidelijk is wie er op welke dag is.

Bij aankomst staat de deur op een kiertje, waardoor je meteen kan doorlopen. Erg fijn.
Na het aanbellen kom je op de eerste etage en wordt je verwelkomd door een vriendelijke dame die perfect Nederlands spreekt.

Ze trommelt direct alle beschikbare dames op die met naam worden voorgesteld.
Bij de eerste twee dames zat er niet iemand bij waarmee ik mijn eerste body2body wilde ervaren. Misschien de volgende keer.

Toen de gastdame dit doorhad, haalde ze nog 3 dames uit de lunch kamer, die nog even pauze hadden.
Hierbij zat Janet. Een prachtige jonge lief uitziende dame. Ik zei meteen ja!

Na het afspreken van de duratie en het afrekenen van de prijs met de gastvrouw liepen Janet en ik samen naar de kamer.
Ze vroeg me om even te douchen, en zij ging de spullen voor de massage halen.

Na het douchen ging ik op het bed zitten en kwam ze terug in de kamer. Ze vroeg me of ik voor 50,- extra ook gepijpt wilde worden met condoom.
Ik vond 50 euro een beetje veel hiervoor, dus sloeg dit af. Geen probleem voor haar.

Ze kleedde zich uit, prachtig lichaam, en begon met de massage.
Je merkt dat ze net zoveel aandacht stopt in het masseren als de erotiek, want de massage was super!

Na de standaard massage gaat ze over naar het body2body gedeelte waarbij ze ook speels mijn lichaam begon te ontdekken.
Na enige tijd van olie en aanraking vroeg ze me om te draaien. Nu begon ze langzaam naar het hoogtepunt te werken.

Na klaar te zijn gekomen en ze deskundig mijn lichaam schoonmaakte, dacht ik dat de massage voorbij was. Maar ze vroeg me te blijven liggen.
Ze masseerde nog mijn armen en benen voordat ze me weer onder de douche stuurde.

Onder de douche kwam ze me nog helpen inzepen, heel fijn. Al met al, een super massage.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan