Recensie Nina, Warie Thai, Weimarstraat Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip

Wandelaar
84
12/07/22
212
25
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Omdat de boel aardig strak stond, ging de reis dit keer naar de voor mij onbekende salon in de Weimarstraat. Onderweg gebeld en er bleek genoeg keuze. Ook de op de website als 30 jarige slanke dame aangeprezen dame was beschikbaar. Auto gratis om de hoek geparkeerd en trap op naar Warie Thai. Op de trap kwam ik een Roemeens achtige meid tegen die mij zeer de moeite waard leek. Helaas vond ze mij niet de moeite waard. Linker deur: bel indrukken en naar binnen. De deur zit uit het zicht. Lekker discreet.
De gastvrouw trommelde op mijn verzoek een aantal dames op voor de line up. Behoorlijk wat vergane glorie van dames die er zelf ook een hard hoofd in hadden dat ze ooit nog zouden worden gekozen. Na vijf dames te hebben gezien, vroeg ik om Nina. Die kwam met enige tegenzin van haar bed. Ik koos haar en hoopte er het beste van. Ik mocht een onwaarschijnlijke €60 afrekenen voor een massage met handjob.
Op bed kregen mijn benen een uitstekende en typisch Thaise massage. Omdat haar Nederlands meer Tenglish was, ben ik overgegaan op Engels. Tel bij haar genoemde 30 jaar maar 50% op en dan zit je nog schraal. Ze heeft een mooi gezicht, prachtige tanden, goed lichaam en een vette buik. Voor mij niet bepaald wat ik onder slank versta.
Na een half uur kwam het aanbod of ik toch extra handelingen op prijs zou stellen. Voor €70 extra mocht ik alles met haar doen wat ik wenste. Die buik schrok mij toch wel af. Ik heb bedankt voor het aanbod. Ondertussen mocht ik overal aan en inzitten met mijn vingers. Ze leek dat zelfs wel prettig te vinden. Als de massage met happy end €80 had gekost en de rest €50 dan was de keuze mogelijk anders geweest. Nu was de massage zo goedkoop en goed, dat nog eens €70 erbij te duur leek. Wonderlijke gedachte toch?
Nina heeft haar job met wonderlijk veel warme olie goed gedaan. Als ze een heel stuk slanker was geweest dan had het wellicht een andere feestje kunnen zijn geworden.

Als je voor weinig geld toch een leuk uur wil hebben en niet te peaky bent, dan is dit best een aardig adresje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan