Recensie Patty, Baanthai, 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

john109

Wandelaar
34
06/06/22
11
4
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Baanthai in Groningen geweest. Had gevraagd naar Nancy maar zij is op vakantie. Heb uiteindelijk gekozen voor Patty.
Leuke dame eind 30 denk ik ongeveer. In het bezit van behoorlijke (getatoeëerde) Borsten. Heb gekozen voor kamer met Bad.

Patty begon vanaf minuut 1 met teasen al in het bad beetje spelen/trekken en lekker met de borsten over mijn penis.
Na ongeveer 20 minuten van het bad naar het bed. Massage was aardig niet heel geweldig maar wel steeds body to body tussendoor.

Na het omdraaien ging ze de voorkant masseren ook weer met regelmatig body to body. Bijna aan het einde bood ze me nog pijpen aan. ik heb dit afgeslagen. Ik weet niet of er meerkosten aan waren verbonden en of het wel of niet met condoom zou zijn. Ook niet gevraagd.

Al met al redelijk ervaring. Patty spreekt moeizaam Nederlands. Ze deed echter wel haar best om het me naar de zin te maken. Ik heb haar nog een fooi gegeven voor de moeite ook omdat het volgens haar zeggen erg rustig was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan