Recensie Kat , Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ntoyboy69

Newbie
2
09/11/23
7
1
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/body-to-body-_8467598
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Al heel wat jaren actief en expertreviewer te zijn op een andere site werd het ook wel tijd om hier actief te worden.

Ik kom zojuist van Kat vandaan in Amsterdam.

Had eerder vandaag contact met een andere dame op het adres maar die had geen tijd dus gegokt en…. Verloren helaas.

App gesprek ging prettig en kreeg uitleg en wat foto's van de opties. Omdat het de eerste keer was heb ik gekozen voor een massage van 1 uur. Doorgevraagd of het een b2b massage was en ze antwoord met "partly included" wat dat ook mag betekenen.

De entree is wat gek. Je loopt zowat een kapsalon binnen maar aangekomen op de kamer , zeer nette locatie en een mooie badkamer.
De dame is in het echt net iets ouder als de foto's maar nog steeds een prima verschijning.

De massage begon prima , fijne olie , niet te hard en niet te zacht. Na 20 min was er nog geen enkel contact geweest qua b2b of überhaupt de intieme delen dus begon al wat onrustig te worden. Nou na 25 min mocht ik me omdraaien en werd er een goeie klodder olie over me kleine vriend gegoten en toen ging ze ervoor. Duurde dan ook niet lang voor dat het klaar was… totaal geen opbouw aan de voorkant helemaal niks. Torso totaal niet aan bod geweest. Ik mocht me douchen.

Toch maar even gevraagd waarom het zo snel ging. Kreeg ik even de uitleg hoe het allemaal werkt in dit wereldje.
30 min massage, 15 min speciale handeling en de rest is aankleden en wegwezen.

Het leek wel alsof ze wat haast had want ze had haar jas al eerder als ik en liep zelfs mee naar buiten.

Al met al grote teleurstelling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan