Recensie Nancy, Sukhsant, Haarlem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piramide

Wandelaar
31
31/08/21
29
5
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week ben ik voor het eerst bij massagesalon Sukhsant geweest. Helaas was er maar één dame beschikbaar; Nancy. Slank, kleine borstjes, vrolijk gezicht.
Massage van een uur kon niet, alleen een half uur. Ik twijfelde nog, maar toch maar besloten om te blijven. Eerst een snelle douche en fris op het bed plaatsgenomen. Op mijn buik liggend werden alleen mijn benen gemasseerd en was er weinig opbouw in spanning. Na nog geen 10 minuten omdraaien en werden mijn benen aan de voorkant gemasseerd, waarna al snel de massage werd voortgezet in een penismassage. Dit deed Nancy wel goed. Daardoor heerlijk klaargekomen. Afsluitend werd nog even goed mijn nek gemasseerd. Met 25 minuten stond ik weer buiten, inclusief twee keer vlug douchen.

Al met al; de opbouw van de massage had beter en spannender gekund. Nancy praatte ook wel veel. Het was geen body-to-body. Positief was de vriendelijkheid van Nancy. Maar voor mij geen herhaling.

Zijn er naast Bothan, waar ik hier wel iets over kan lezen, nog andere leuke dames die op dit moment werken bij Sakhsunt? Ik hoor het graag.
 
Ik ben ook bij Nancy terechtgekomen. Leuke vrolijke meid, ik heb een erg prettig uurtje gehad. Lekker gepijpt, mooi kutje. Ik hou niet van neuken met condoom dus ik ben op sublieme wijze afgetrokken. De massage was geweldig, voor mij zeker op herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan