Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
David Deida, vind ik een steen goede auteur over sensualiteit, liefde en erotiek.

Hij legt het belang van overgave uit en dat veiligheid een vrouw "opent".

Ik heb een paar boeken van hem 🥰🥰
Ik vind het vaak ook leuk om open over sex te praten. Als je nu met een man of vrouw praat merk je dat we even graag sex hebben en dat er vaak heel veel verlangens zijn. Het is jammer dat er een zo groot taboe rond sex is waar er "best" niet over gesproken word.
 
Ik vind het vaak ook leuk om open over sex te praten. Als je nu met een man of vrouw praat merk je dat we even graag sex hebben en dat er vaak heel veel verlangens zijn. Het is jammer dat er een zo groot taboe rond sex is waar er "best" niet over gesproken word.
Ik doe dat ook wel graag, dat zorgt er ook voor dat je nieuwe dingen leert. Maar ook ideeën krijgt om te gaan doen 😁

Zo ben ik ook met de hobby begonnen. Tijdens een babbel iemand die ik goed ken die het ook doet die me dan op het idee bracht.
 
Laatst bewerkt:
En hiermee zijn we weer helemaal wakker voor vandaag :)

Rocking Back And Forth Family Guy GIF
Ben blij dat ik t nu pas lees 😅
Ja ben ik mee bezig 🥰🥰☺️
Cover voor je eerste boek 'Tiffany en haar harem in het spannende sprookjesbos'
1000014852.jpg
 
Laatst bewerkt:
Slet

Ik zie hoe gifgroen jaloers je bent als je hoort hoe mijn benen worden gespreid, liefdevol en zacht. Hoe ik oogcontact maak met, elke heer en hoe, heeeerlijk het is om zijn tong en lippen te voelen.
Aan de binnenkant van mijn dijen...mijn liezen...zuigend aan mijn buitenste lippen en heftig zoenend tegen mijn clit.
Hoe hij de tijd neemt om mij klaar te maken voor zijn hard kloppend lid, die ik eerst gulzig naar binnen werk, omdat ik het voorvocht wil proeven tegen mijn tong...

Je adem stokt wanneer ik je vertel dat 8 op de 10 van mijn heren, vrijgezel is. Waarbij ik jouw vooroordeel over mij op lossere schroeven zet.
Want maar 1 op de 3 van jouw Tinderdates is vrijgezel, terwijl 2 op de drie in het geheim met je afspreken terwijl je heimelijk verlangt dat hij voor jou kiest..

Ain't gonna happen...

Je verwijt mij dat ik huwelijken en relaties op het spel zet met mijn "werk".

Relaties die spanning missen, waar de 1 zichzelf niet kan zijn, waar verlangens langzaam uitdoven omdat er geen ruimte meer is door drukke banen, ouderschap, ziekte en een hele hoop andere ongedefinieerde zaken waarover ik geen oordeel vel, maar met teder begrip mijn armen en schoot open om de ander te ontmoeten.
Ontlasten, betasten en bevestig dat hij nog steeds super sexy is als hij zich helemaal overgeeft aan het genot tussen ons op het moment dat we samen zijn.
Geen geruzie, geklaag of zorgen, enkel genieten, voelen, strelen, stoten, zoenen en tot een climax overgaan van lust.

Het groene monster in jou explodeert en je noemt mij een slet. Uit boosheid en onmacht barst je in tranen uit en verbreek je de vriendschap.

Niet omdat ik een slet ben, maar omdat mijn seksuele vrijheid en genot een confrontatie in je opwekt met je eigen vooroordeel van de definitie van slet...

Maar lieverd, laat dat los, maak jezelf vrij en geniet van alles dat jou gelukkiger maakt.
Niet wachtend op je prins maar het heft in eigen handen nemend.
Mooi van je afgeschreven,juiste touch zonder kwetsend te willen zijn. Top madam ben je.
 
Ik doe dat ook wel graag, dat zorgt er ook voor dat je nieuwe dingen leert. Maar ook ideeën krijgt om te gaan doen 😁

Zo ben ik ook met de hobby begonnen. Tijdens een babbel iemand die ik goed ken die het ook doet die me dan op het idee bracht.
Ik ben ook open over het bezoeken van dvp´s. Omdat het kan zo veel single mannen en vrouwen helpen. En redden van de verzuuring.

Ik had een goede vtiendin die vertelde eens in 1 dag 3 gasten geneukt had. En in de plaats van te regageren van vieze slet. Zoals 90% van de mannen doen. Zei ik high five.

We hebben een avond met een hapje en een drankje over sex gepraat. Super gezellig.
 
Ik ben ook open over het bezoeken van dvp´s. Omdat het kan zo veel single mannen en vrouwen helpen. En redden van de verzuuring.

Ik had een goede vtiendin die vertelde eens in 1 dag 3 gasten geneukt had. En in de plaats van te regageren van vieze slet. Zoals 90% van de mannen doen. Zei ik high five.

We hebben een avond met een hapje en een drankje over sex gepraat. Super gezellig.

Misschien kan iemand me corrigeren als het niet waar is maar volgens mijn ondervinding is dat omdat volgens sommige mensen een vrouw niet van sex mag genieten. Ik herinner me ooit nog een programma gezien te hebben dat ging over besnijdenis bij meisjes. In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken is dit niet enkel het geval in islamitische landen. Ik wil hier niemand traumatiseren maar wat voor een varken moet je nu eigenlijk zijn om een vrouw te verminken en dan wel nog verwachten dat ze lief is voor jou en sex heeft wanneer je daar zin in hebt.

@Ramon de loper dit is een goed voorbeeld van iets dat je kan bestrijden en waar leven en laten leven niet van toepassing is 🙏
 
Misschien kan iemand me corrigeren als het niet waar is maar volgens mijn ondervinding is dat omdat volgens sommige mensen een vrouw niet van sex mag genieten.
Is een manier van controleren, onderdrukken als een vrouw geniet van sex dan is dat een vorm van vrijheid die deze mensen haar niet willen geven want ze is eigendom.
Toen ik op vakantie was in africa heb ik een traditioneel dorp bezocht er is me toen meermaals een dochter aangeboden voor 60 koeien....
Ik had een goede vtiendin die vertelde eens in 1 dag 3 gasten geneukt had. En in de plaats van te regageren van vieze slet. Zoals 90% van de mannen doen. Zei ik high five.

Ook dit is een manier van onderdrukken, deze keer is het in de vorm van jaloezie. Die mannen zijn jaloers dat ze niet de 4de waren.
 
Toen ik op vakantie was in africa heb ik een traditioneel dorp bezocht er is me toen meermaals een dochter aangeboden voor 60 koeien....

Gewoon uit interesse en niet uit goedkeuring van de praktijk. Moest je 60 koeien geven of kreeg je die er nog bij ? Ik vraag het maar omdat ze in India traditioneel een bruidsschat moeten betalen aan de bruidegom.

Dit lijkt op t dating programma waarbij je zo een roos moet uitdelen 😂

The bachelor/bachelorette. Ik heb daar ook hier en daar een aflevering van gezien maar ik denk eigenlijk dat dat allemaal opgezet spel is voor de televisie. Ik ben ook niet zo'n voorstander van stem-weg programma's.

Ik zie persoonlijk ook wel graag rozen 😜
 
Gewoon uit interesse en niet uit goedkeuring van de praktijk. Moest je 60 koeien geven of kreeg je die er nog bij ? Ik vraag het maar omdat ze in India traditioneel een bruidsschat moeten betalen aan de bruidegom
Zover hun belabberd engels toe liet me het te verstaan was dat het startpunt van de onderhandelingen om met hun dochter te mogen trouwen en ze te bezien als mijn eigendom. De rijken hadden zo meerdere vrouwen gekocht. Dus je kan het zien als een bruidschat. Maar het kwam over alsof ik aan het shoppen was op de markt.
 
Misschien kan iemand me corrigeren als het niet waar is maar volgens mijn ondervinding is dat omdat volgens sommige mensen een vrouw niet van sex mag genieten. Ik herinner me ooit nog een programma gezien te hebben dat ging over besnijdenis bij meisjes. In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken is dit niet enkel het geval in islamitische landen. Ik wil hier niemand traumatiseren maar wat voor een varken moet je nu eigenlijk zijn om een vrouw te verminken en dan wel nog verwachten dat ze lief is voor jou en sex heeft wanneer je daar zin in hebt.

@Ramon de loper dit is een goed voorbeeld van iets dat je kan bestrijden en waar leven en laten leven niet van toepassing is 🙏

Ja vrouwen besnijdenis is verschrikkelijk en niet te vergelijken met de besnijdenis van mannen.
(Enig vergelijkbare zou zijn, de gehele eikel verwijderen 💔)

Clitoris wordt sws verwijderd, de vagina, wat ervan over is, wordt dichtgenaaid..
Bij de 1e keer wordt daar doorheen geramd.
De 1e bevalling is een hel.

Als mensen zich nog afvragen waar de hel is: Daar waar mensen demonisch bezeten worden om anderen te verminken, misbruiken, onteren en de onschuld vermoorden... vermommend als wolven in schaapskleding.

Pijn in stand houden onder het mom van traditie of iets anders, is geen liefde.


Maar laten we het over die rozen hebben @TeddyB
Welke rozen vind je mooi 🥰
 
Laatst bewerkt:
Ja vrouwen besnijdenis is verschrikkelijk en niet te vergelijken met de besnijdenis van mannen.
(Enig vergelijkbare zou zijn, de gehele eikel verwijderen 💔)

Clitoris wordt sws verwijderd, de vagina, wat ervan over is, wordt dichtgenaaid..
Bij de 1e keer wordt daar doorheen geramd.
De 1e bevalling is een hel.

Als mensen zich nog afvragen waar de hel is: Daar waar mensen demonisch bezeten worden om anderen te verminken, misbruiken, onteren en de onschuld vermoorden... vermommend als wolven in schaapskleding.

Pijn in stand houden onder het mom van traditie of iets anders, is geen liefde.
Daar is een vrij goed jeugdboek over geschreven. (Vind ik).
Gaat over kindsoldaten alleen wordt in dat boek ook de praktijk die Miss T beschrijft beschreven :(


Heb dat boek zelf gelezen toen ik op de middelbare zat.

Sowieso een vrouw of haar lichaam als jouw eigendom zien is m.i. fundamenteel verkeerd ookal zegt de traditie en weet ik wat meer dat het goed is. 😑

Helaas komen deze praktijken ook voor in het Westen. Zij het clandestien op de keukentafel zoals illegale abortussen vroeger😢😢
 
Maar laten we het over die rozen hebben @TeddyB
Welke rozen vind je mooi 🥰

Je hebt gelijk. Er zijn veel leukere dingen om over te praten.
Ik zie eigenlijk roze rozen het liefst. Ik denk omdat ik er vroeger zo eentje in mijn tuin had. Er kwamen niet zoveel bloemen op maar ze waren wel heel groot. Ik heb mijn handen heel veel gekwetst aan die plant want er was heel veel snoeiwerk aan.

Ik had ook nog een gele in mijn tuin. De bloemen waren niet zo groot als de roze maar de reuk was wel fenomenaal. Helaas ken ik de Latijnse namen er niet van want ze stonden reeds in de tuin.

Ik heb ook nog kleinere rode roosjes gehad maar daar ben ik niet echt fan van. Ik moest die constant zitten snoeien maar er kwamen wel heel veel bloemen op.

Wat is jouw voorkeur ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan