Recensie Sunny Dokkeaw 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maverick

Wandelaar
51
10/04/23
32
7
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Afrikaans
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-sunny-27-jaar.html
Totale kosten (in euro)
80€
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dit weekend was Kaysorn niet vrij en dan toch maar eens de sprong gewaagd en Sunny bezocht. Aangenaam verrast moet ik zeggen. Sunny is een vriendelijke dame die me meteen in het Nederlands (haar moedertaal vermoed ik toch) begroet met een gemeende "Hoe is het?" wanneer de deur opengaat. Na de financiële afhandeling volgde het obligatoire wasje (rechtopstaand ... ook nieuw vr mij!) waarbij ik zeker niet lang moest wachten alvorens ze terug kwam met het tijltje (ook nieuw vr mij 😅) kreeg ik uiteindelijk een zachte maar goede massage die mss wat meer teasing mocht bevatten en wat body to body mist wanneer je op de rug ligt maar uiteindelijk wel eindigt met een lekkere trage aftrekbeurt (toch een van de beste die ik ooit kreeg in Dokkeaw). Ga ik er terug (once you go black you never go back remember?)? Wellicht. Wordt het mijn vaste masseuse... Neen, daarvoor blijf ik teveel fan van Kaysorn.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sunny-one-so-true.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Sunny voor een massage met oraal hoogtepunt.
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden was. Sunny is een zachte, zwijgzame vrouw, maar wel heel lief. Prachtige borsten heeft ze ook, naar mijn smaak.
De massage was gewoon goed en het pijpen was echt wel goed. Niet heel diep, maar echt lekker.
Ik ga haar zeker nog eens bezoeken.
Achteraf nog een wasje en een heel vriendelijk afscheid.
Let wel: ik was niet op zoek naar sex, dus daar heb geen ervaring mee.
 
Lijkt mij toch echt overdreven duur voor enkel een massage. In de Thaise salons is het meestal € 100 hiervoor. En als ik kijk naar de eerste berichten, zie ik 80 per uur
 
Terug
Bovenaan Onderaan