Recensie Inez MW Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lollertje 007

Newbie
6
16/05/23
3
2
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net terug van bezoek aan Inez. Inez is een Poolse dame van rond de 30 die zeer goed Nederlands spreekt.

Dan nu de massage:

De massage begon met een lange douche maar man man man dat was een feest. Ze maakten me zo geil, ik stond gelijk paraat en had al moeite niet te komen. Dan op buik. Een goeie massage met veel getease in men bilnaad, mocht voor persoonlijk iets meer aan de penis zelf zijn. Dan op de rug een goeie massage met voldoende getease en wat geblaas over men penis. Na 30 min kwam ik uit het niets en daarna niets getease meer zelfs geen aanraking daar beneden enkel massage van de schouder en onderbenen. Vervolgens ook ieders een eigen lange douche om af te sluiten.

Kortom het begin zeer goed maar eindigde in mineur.
 
Net terug van bezoek aan Inez. Inez is een Poolse dame van rond de 30 die zeer goed Nederlands spreekt.

Dan nu de massage:

De massage begon met een lange douche maar man man man dat was een feest. Ze maakten me zo geil, ik stond gelijk paraat en had al moeite niet te komen. Dan op buik. Een goeie massage met veel getease in men bilnaad, mocht voor persoonlijk iets meer aan de penis zelf zijn. Dan op de rug een goeie massage met voldoende getease en wat geblaas over men penis. Na 30 min kwam ik uit het niets en daarna niets getease meer zelfs geen aanraking daar beneden enkel massage van de schouder en onderbenen. Vervolgens ook ieders een eigen lange douche om af te sluiten.

Kortom het begin zeer goed maar eindigde in mineur.
De zelfde ervaring gehad, alleen bij mij vroeg ze extra geld na ik op mijne buik lag. Na ik had gezegd ,dat ik niet wilde bijbetalen geen getease meer. Ook alleen onder de douche. Goei begin, afknapper naar het einde ( Heb ook niet gevraagd hoeveel ze wilde ) 160 euro is al genoeg vind ik.
 
De zelfde ervaring gehad, alleen bij mij vroeg ze extra geld na ik op mijne buik lag. Na ik had gezegd ,dat ik niet wilde bijbetalen geen getease meer. Ook alleen onder de douche. Goei begin, afknapper naar het einde ( Heb ook niet gevraagd hoeveel ze wilde ) 160 euro is al genoeg vind ik.
Eigenlijk mogen ze van de directie geen intiem aanbieden , dus wat doen ze , ze beginnen je uit te dagen en vragen dan toch extra geld ,al is het daar al niet echt goedkoop , zeg je tegen de dame geen interesse dan zakt de belangstelling in je tot het enkel wat massage is .
dus vroeger kwam ik daar ook al eens naar nu zeker niet meer , het zelfde liedje was vroeger ook bij massaregie .
 
Terug
Bovenaan Onderaan