Recensie Inez, Kortrijk 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
353
10/12/21
302
11
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/erotische-massage-1159.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Meen me te herinneren dat een aantal leden opgemerkt hadden dat er een groep leden wel deelnemen aan het forum gebeuren maar hun recensies wel achterblijven. Ik sluit me hier wel voor een deel op aan door in de spirit het goeie voorbeeld te geven 😋

Inez haar nieuwe advertentie viel me op; nieuwe foto maar nog steeds hetzelfde telefoonnummer. Héél lang geleden bood ze nog intiem aan, is toen voor lange tijd verdwenen en ineens was ze terug. Maar dan enkel voor massage. In tijden van intiem is ze me altijd bijgebleven omdat ze écht smoking hot was! Niet dat ik er veel ging maar dat is me wel steeds bijgebleven.

Half jaar geleden besloot ik dan maar om eens terug met haar af te spreken. Maar dat was echt niet van een leien dakje gelopen 😣 Had namelijk een date voor twee uur met haar. Ik zat nog maar net in de wagen of ze belde me op met de vraag of ik eerst met haar vriendin wou beginnen. WTF? Ik gaf aan dat ik ging zien eens ik aangekomen was. Dat bleek dat uiteindelijk te gaan om een jong buitenlands dikkerdje te gaan. Ik ben er uiteindelijk op ingegaan, goed wetende dat in 90% van de gevallen het op een sisser zou uitdraaien.....
........en dat was het ook 🤬

Uiteindelijk werd me dat dikkerdje voorgesteld omdat Inez gewoon een dubbele boeking had. Want in de kamer kon ik gewoon volgen hoe een andere man binnen kwam en samen met Inez in de douche ging. Nadat die man uiteindelijk de deur uit was, was ik aan de beurt met Inez. Heb haar meteen geïnformeerd dat mijn ervaring met het dikkerdje alles behalve goed was in de hoop dat mijn uur met haar dat zou goedmaken. Maar ook daar opnieuw, teleurstellend resultaat.

De smalle wankele massagetafel staat pal aan het voeteinde van een bed, dus Inez kan enkel aan een kant van de tafel staan. Doordat de tafel zo dicht tegen het voeteinde van een stalen bed staat maak je nogal veel contact met het koude stalen gedeelte van het bed, wat echt ontspannend is - NOT 🥶
Tijdens de massage is er ook een stukje body to body maar omdat ze zich niet goed afgedroogt heeft na de vorige douche vallen er sporadisch koude druppels water op mijn lichaam, wat echt ontspannend is - NOT 🥶🥶 Is ook een paar keer weg moeten lopen van de massage omdat er een klein hondje rondliep in de living en zodra deze een geluid maakte ging ze die gaan sussen.
Verder was de ruimte enorm verduistert omdat ze een heel groot deel van haar pluimen is kwijt geraakt. De foto waar ze vroeger mee adverteerde was een full body shot maar was er een van +10 jaar geleden. Nu zijn er wat kilootjes bijgekomen en is alles wat meer beginnen hangen. De foto die ze nu gebruikt met haar in horizontale positie is een strategisch goed gekozen foto.

Het enige positieve aan haar advertentie is dat ze haar prijs verlaagd heeft van 150€ naar 120€. Maar het is nog teveel, het is bandwerk geworden voor haar.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/erotische-massage-1159.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele maanden geleden ben ik ook bij Inez langs geweest.
Doordat haar advertentie nadien niet meer online was, had ik nog geen recensie gemaakt.

Mijn ervaring is toch wel wat beter.
Bij het binnenkomen een vlotte babbel en samen de douche in.
Ze ziet er echt nog wel goed uit, als je rekening houd dat ze toch wel +/-45 is.
Nadien heb ik een massage gekregen op haar bed (geen massagetafel aanwezig).
Het was geen top tantra massage, maar een toch wel een aangename, heel sensuele massage met een zalige penismassage als afsluiter.
Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.
 
Haha ineens iedereen bij Inez😁 ben ook geweest, wel voor half uurtje maar. Grotendeels eens met recensie hierboven wel iets genuanceerder. Vlotte babbelaar, leuk extraatje is het samen douchen maar ze kan het daar al wat erotischer maken vind ik. Massage zelf gewoon, niet slecht niet top. Zat voor de afwerking tussen mijn benen dus het enige wat ik kon aanraken waren zowat haar knieën, en heb toch wat huidcontact nodig om echt te genieten van de finale. Al bij al voor mijn 60 euro niet in het zak gezet maar was ook niet weggeblazen.
 
Vandaag ook bij geweest. Best tevreden.
Ontvangst in een zeer mooie en propere ruimte. Samen douchen vooraf. Massage was goed, er werd al wat geteased, dan gaat ze over tot B2B.
Na het omdraaien ook nog B2B en dan opbouw tot hoogtepunt. Ze gaat inderdaad tussen je benen zitten, maar toe ik aanstalte maakte om haar aan te raken, kwam ze dichter zitten. Ook na de massage samen onder douche. En nog even een praatje.
Als ik in de buurt ben zal ik zeker nog eens langsgaan.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/erotische-massage-1168.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb een tijdje geleden een afspraak gemaakt met deze dvp.

Een hele aardige oudere vrouw.

Ontvang in de buurt van Kortrijk.

Zeer mooie en schone werkplek. Deze prostituee geeft alleen massages. En zij doet het heel goed 😊Eerst een douche. Samen ☺️ Vervolgens wordt er een massage op het bed uitgevoerd. Hmmm …lekker lekker… Na de massage nog een kort gesprekje en weer onder de douche.

Het enige minpuntje: blaffende hond(en) naast 😒

Een leuke tijd samen. Ik kom nog eens langs!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan