Recensie Inez, Soraya’s Palace, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
117
10/07/21
153
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostesses.php
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij Inez geweest. Bij aankomst presenteerde Soraya mij de aanwezige meisjes. Ik reserveer altijd op voorhand voor een bepaalde dame. Soraya weet dat ik terplekke nooit van gedacht verander, maar ze weet ook dat ik het wel interessant vind om meisjes die ik nog niet ken eens te zien, met het oog op eventuele toekomstige bezoekjes. De line-up bestond naast Inez uit Natalie, Sandra, en de nieuwe Eva. Katy was er geloof ik ook, maar zal bezig geweest zijn. Qua uiterlijk sprong vooral Natalie er uit. Wat Inez betreft wist ik qua uiterlijk op voorhand niet goed wat te verwachten, aangezien de foto's op de site niet veel tonen. Inez viel mij goed mee :). Ik heb het hier nog al geschreven, maar vaak krijg ik al zin gewoon van het zicht op het meisje dat voor mij de trap op loopt, en ook bij Inez was dat het geval. Mooie benen, mooie kont :p. Ik hou van exotische, wat getinte dames, dus ook daar zat ik met Inez als Marokkaanse alvast goed. Ze is ook heel verzorgd/hygiënisch.

Inez is dus een Marokkaanse, die Frans praat. Geen probleem, want met Soraya praat ik eigenlijk ook altijd Frans, hoewel ze goed Nederlands praat. Mijn Frans is niet goed, maar ik oefen graag een beetje ;). Gewoon uit interesse vroeg ik Inez of ze ook Nederlands praatte. Toen antwoordde ze een beetje verontschuldigend van niet, maar dat ze wel goed de taal van de sex praat. Een paar minuutjes later zei ze ook nog dat ze graag met sex bezig is. Als een dame dat 2 keer op een paar minuten zegt, dan wordt ik eigenlijk een beetje achterdochtig (omdat het iets te gespeeld kan overkomen), maar na een uur met Inez moet ik zeggen dat het wel lijkt te kloppen. Inez doet haar job in elk geval met overgave.

Begonnen met wat kussen en strelen. Dan een eerste pijpbeurt. Inez begon eerst met wat ballen likken, wat bij mij al goeie punten scoort. Het pijpen zelf was ook heel goed. Inez kan blijkbaar goed deepthroat pijpen :-O. De enige waar ik ervaring mee had die ogenschijnlijk totaal moeiteloos mij voor de volle 100% deepthroat kon nemen was tot nu toe de Congolese Sacha, mijn favoriete van bij Soraya's Palace een paar jaar geleden. Die kon 100% deepthroat zo moeiteloos dat ik soms nieuwsgierig werd over hoeveel extra centimeters ze eigenlijk nog zou hebben aangekund :D. Wel, bij Inez had ik hetzelfde gevoel! Indrukwekkende pijp-skills! Ze pijpt ook heerlijk 'nat' (= met veel speeksel) en ook erg lekker. Later tijdens het uurtje heb ik ze bij het pijpen al even moeten laten stoppen omdat ik anders ging klaarkomen, wat mij bij pijpen quasi nooit overkomt.

Inez laat zich ook graag beffen en ook haar kontje likken lijkt ze graag te hebben. Bij het neuken in cowgirl begonnen. Sommige dames beginnen weliswaar spontaan zelf in cowgirl maar willen dan na een minuutje al wisselen. Niet zo bij Inez, die ging er voor :). Even dacht ik dat ik zo al ging klaarkomen, maar dan heb ik toch gevraagd om nog even missionaris te doen. Toen we klaar waren, merkte Inez zelf op dat we het goed gemikt hadden qua tijd, want er waren juist nog een paar minuutjes over om te gaan douchen. Zo heb ik het graag :).

Als ik iets moet noemen dat nog beter kan: ik had nog niet meteen echt een 'klik' met haar, zoals ik vroeger bij sommige dames had. Dat komt ook vaak niet van de eerste keer natuurlijk. Als Inez op post blijft bij Soraya's Palace zullen er nog snel meerdere bezoekjes volgen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan