Recensie Gaby, Soraya’s Palace, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
117
10/07/21
153
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostesses.php
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste keer bij Gaby geweest.

Sarah deed de deur open. Genereuze lach (zoals altijd), een complimentje en hartelijke nieuwjaarswensen. Mijn uurtje was eigenlijk al goed terwijl ik nog maar in de hal stond :).

Maar ik kwam dus voor Gaby ;). Gaby is een Portugese en is nieuw bij Soraya's Palace (naar eigen zeggen sinds anderhalve week). Het afgelopen anderhalf jaar ben ik vooral heel vaak bij Canel geweest. Het is dan verleidelijk om elke nieuwe dame met Canel te vergelijken, maar dat is natuurlijk onfair want overheen al die bezoekjes heb ik ondertussen een uitzonderlijk goeie klik opgebouwd met Canel, wat met een nieuwe dame natuurlijk wat anders is. Ik heb mij wel goed geamuseerd met Gaby en kan ze zeker aanraden. Als ik Gaby vergelijk met de andere 'nieuwkomers' waar ik onlangs bij was, zou ik zeggen: iets beter dan Anais maar net iets minder (of iets minder 'speciaal') dan Camille.

Wanneer ik de eerste keer naar een nieuwe dame ga, heb ik meestal op voorhand ofwel fotos gezien ofwel de dame terplaatse al eens gezien tijdens een vorig bezoekje, maar met Gaby was het een echte 'blind date'. Ik wist op voorhand enkel dat ze een Portugese met zwart haar is. Uiterlijk viel ze mij heel goed mee! Knappe dame! Haar leeftijd ken ik niet, maar ik vermoed ergens in de dertig (of misschien zelfs nog iets meer, maar ik kan niet goed leeftijden inschatten). Dat zeg ik dan vooral op basis van haar gezicht (mooi gezicht overigens). Qua lichaam: een lichaam waar nog veel twintigers jaloers op kunnen zijn! Slanke benen en perfect kontje (indrukwekkende combinatie als je achter haar de trap op loopt :p). Mooie borsten. Mooi bruin kleurtje (en ik val op dames met een exotisch kantje). Heel propere dame ook (douche vooraf en achteraf).

Het uur begonnen met wat geknuffel. De meeste dames nemen dan na een tijdje zelf initiatief om te beginnen pijpen, bij Gaby heb ik het even moeten vragen maar dan begon ze aan een lange, goeie pijpbeurt. Ze pijpt redelijk rustig, maar gebruikt veel haar tong :). Ze pijpt middel-diep, geen deepthroat maar dieper dan sommige andere dames doen. Ze likt ook lekker overal. Dan uitgebreid gebeft en kontlikken (bij haar). Geweldig poesje. Ze werd echt heel nat. Bij het neuken volg ik vaak een vaste sequentie van mijn twee favoriete standjes, eerst cowgirl dan missionaris (eigenlijk bij alle dames zo, behalve bij Soraya, want die is wat avontuurlijker ;)). Bij Gaby ben ik echter niet verder geraakt dan cowgirl want zo al klaargekomen (iets te snel naar mijn zin, maar het was te lekker ;)). Dan nog even wat geknuffeld tot de tijd er op zat (Gaby was heel correct met de tijd).
 
Terug
Bovenaan Onderaan