Recensie Aisha, Soraya’s Palace, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
117
10/07/21
155
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/#Contact
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste keer bij de nieuwe Aisha geweest. Aisha staat niet op de website of redlights. Geen idee of dat nog gaat komen of niet. Soraya is meestal snel om foto's van nieuwe dames te plaatsen, dus het zou ook wel kunnen dat Aisha geen foto's online wil hebben.

Eigenlijk had ik eerst geprobeerd om een afspraak te maken met Inez (ik ben tot nu toe één keer bij Inez geweest maar heb ze sindsdien niet meer kunnen vastkrijgen) of Camille (maar die bleek maandag pas te starten, aldus Soraya). Dan dus voor Aisha gekozen. Aangezien er geen foto's van Aisha online staan, wist ik qua uiterlijk niet wat te verwachten. Ik wist enkel dat ze een 'zwarte dame met een grote boezem' is (aldus Soraya aan de telefoon). Toen ik ze eerst zag vond ik ze eigenlijk qua uiterlijk toch wat minder dan de meeste andere dames bij Soraya's Palace. Ze is iets ouder (een veertiger?, ik heb het niet gevraagd), wat je een beetje ziet qua gezicht. Ze had ook een redelijk 'normaal' kleedje aan (het soort kleedje dat ze ook op straat zou kunnen dragen bij wijze van spreken), terwijl de meeste dames toch iets meer sexy gekleed zijn (het soort outfit waarmee je niet over straat zou lopen ;)). Toen ze op de kamer haar kleedje uit deed was ik wel al een stuk enthousiaster over haar uiterlijk. Een lichaam met alles wat je in de job nodig hebt: inderdaad redelijk grote borsten met grote tepels, een goeie kont, en een proper poesje. Aisha zei dat ze nieuw is in de job (sinds 3 dagen). Dat zeggen wel meer dames terwijl het niet perse waar is, maar van Aisha kan ik het nog wel geloven (oa doordat ze nog niet de goeie garderobe lijkt te hebben voor de job). Ze wou in het begin graag Nederlands praten (wat ze een beetje kan), maar uiteindelijk toch vooral Frans gepraat. Aisha is goedlachs en heel vriendelijk (wat complimentjes geven enzo).

We hadden een uur en ze stelde voor om te beginnen met een massage. Tot mijn verbazing hield ze haar kleedje aan. Na vijf minuutjes massage deed ze het dan toch uit. Dan nog vijf minuutjes massage. Qua massage is het mogelijk de beste massage die ik op bijna 10 jaar Soraya's Palace gehad heb. Maar ik kom natuurlijk niet voor de massage ;). Na ongeveer 10 minuutjes massage zei ze 'alors ...', wat het teken was om mij om te draaien, en toen kon de pret beginnen. Eerst wat kussen en knuffelen. Aisha is een enthousiaste kusser :). Ik doe graag tepelzuigen, zeker bij een dame met grote tepels zoals Aisha, en dat laat ze ook goed doen (er zijn toch redelijk wat dames die het niet zo graag hebben wegens te gevoelig). PZC was goed (ook niet echt uitzonderlijk) en ze likt/zuigt ook veel op je ballen. Dan lang beffen, haar kontje likken en clitje vingeren. Na een tijdje beffen was het wel duidelijk dat ze daar niet van ging klaarkomen en heb ik nog even haar clit gevingerd, en is ze zogezegd klaargekomen. Ik weet niet of het waar is (zoals bij de meeste dames), maar ze laat het in elk geval allemaal goed doen en was ook erg nat. Dan neuken in cowgirl en missionaris. Na het klaarkomen was het tijd om te douchen.

Mijn laatste bezoekje (en recensie) was bij Sofia. Als ik Aisha en Sofia zou moeten vergelijken, dan vind ik ze eigenlijk redelijk gelijkaardig qua niveau. Het zijn wel andere types. Qua uiterlijk heeft Sofia zeker mijn voorkeur. Sofia laat alles goed doen, maar geeft ook wel een beetje het gevoel er nooit echt zelf echt mee in op te gaan. Dat doet Aisha dan weer een beetje meer (wat ik ook wel belangrijk vind).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan