Recensie Luna, Soraya’s Palace, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
119
10/07/21
161
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostesses.php
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste keer bij Luna geweest. Luna is een latina die sinds een paar dagen bij Soraya's Palace werkt.

Luna is al iets ouder, waarschijnlijk samen met Aisha toch de oudste van de huidige dames bij Soraya's Palace. Qua gezicht kan je de leeftijd wel zien, al vind ik ze wel nog aantrekkelijk/elegant. Qua lichaam kan je de leeftijd dan weer niet zien: mooi lichaam! Er is weliswaar wat aan gewerkt, zeker aan de borsten en ik denk ook aan de billen, maar ziet er goed uit! Ze is ook heel verzorgd. Mooi bruin kleurtje ook, waar ik zo van hou.

Ik neem altijd een uurtje en ga quasi altijd voor een langzaam opgebouwde date met 1x klaarkomen. Bij nieuwe dames zeg ik dat er in het begin meestal ook bij, omdat ze vaak lijken te veronderstellen dat als je een uur neemt, dat je dan sowieso 2x wil klaarkomen. Bij Luna heb ik het dus ook in het begin gezegd. Eerst wat knuffelen, pijpen, beffen. Bij het beffen liet ze mij helaas niet 100% doen (ze leek bewust haar benen een beetje te veel gesloten te houden). Pijpen daarentegen was zeer lekker. Ze pijpt intens en redelijk diep, zeker bovengemiddeld diep (nu ook weer geen echte deepthroat, daar blijft Inez toch de beste in). Doordat ze zo intens pijpt voelde ik na een tijdje pijpen dat ik al niet meer zo ver van klaarkomen afstond, hoewel we nog maar 20 minuten ver waren. Dat ging ik dus zeker niet volhouden tot het einde van het uur. Ik heb haar dan gevraagd of alsnog 2x klaarkomen op een uur mogelijk was. Ze moest er eerst wat om lachen, omdat ik in het begin zo explicit voor 1x had gevraagd, maar ze had er geen problemen mee :D. Dan meteen een eerste keer beginnen neuken. Daarbij inderdaad redelijk snel klaargekomen. Dan een massage (okee maar ook niets speciaals). Naar het einde van de massage toe wel goeie 'teasing' (vooral met de handen, beetje met de tong). Dan een lekkere penismassage met veel olie, weer lekker pijpen en een tweede keer neuken. Tweede keer klaargekomen en toen was het tijd om te gaan douchen.

Goeie sex met bovengemiddeld lekker pijpen. Zoenen was daarentegen eerder benedengemiddeld. Zeker vergeleken met de twee laatste dames die ik bezocht (zie recensies: Aisha en Mia) is Luna toch wel de minst enthousiaste kusser van de drie. In totaal: goede service, volgens de standaard van het huis. Al bij al heb ik wel een kleine voorkeur voor Aisha (die niet op de site staat, en overigens ook nooit op de site gestaan heeft, maar er wel nog is) en Mia (die er niet meer is, maar hopelijk nog wel eens terugkomt).
 
Luna is inderdaad een lekkere MILF, heb ze een paar keer ontmoet in een onderhuis in Zaventem. Altijd heerlijk genoten en de feedback die je geeft was ook exact mijn ervaring. Zeker een aanrader als je graag lekker gepijpt wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan