Recensie Rubie, Soraya’s Palace, Steenokkerzeel 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
117
10/07/21
153
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostesses.php
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren de eerste keer bij Rubie geweest. Rubie is nieuw bij Soraya's Palace sinds ongeveer twee weken. Ze praat Frans maar deed in het begin spontaan de moeite om een beetje Nederlands te praten. Ik heb echter de gewoonte om bij Soraya's Palace Frans te praten (op mijn eigen initiatief, omdat ik wel wat oefening kan gebruiken ;)) en dus hebben we de rest van het uur Frans gepraat.

Rubie was van in het begin goedlachs en goedgezind. Mooie en heel slanke dame, van Afrikaanse origine. Redelijk grote borsten (zeker in verhouding tot haar slanke figuur :D). Mooi gezicht en leuk kapsel (redelijk korte krullenbol). Heel proper en verzorgd.

Het eerste kwartier was een beetje zoeken, zoals ik wel vaker heb bij het eerste bezoekje aan een dame. Daarna een heel leuk uurtje gehad. Veel knuffelen en zoenen (naarmate het uur vorderde echt een enthousiaste kusser :)). Ze laat zich zelf ook graag verwennen, en reageert daar goed op (ze was op een bepaald moment wel heel nat). Neuken in cowgirl was ook lekker.

Ik heb al zin om terug te gaan en krijg al een beetje keuze-stress (Soraya, Canel, Rubie, ...) ;).
 
Ik ben dinsdag ook bij Rubie geweest. Het is inderdaad een mooie slanke vrouw met grote borsten. Het begon met lekker tongzoenen en uitgebreid pijpen zonder condoom. Ze liet zich ook gewillig beffen. Daarna cowgirl waarbij ze vrij wild was. Dan wat gerust en gepraat voor we aan een tweede ronde begonnen. Die tweede ronde was wat rustiger, maar ook prima (ze zei dat ze honger had - het was bijna 15u en ze had nog niet gegeten ... ). Het zalige uurtje geëindigd met een stevige doggy.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Rubbie is idd slank met D cup borsten (eerder slap, maar toch wel aangenaam)
een mooie verschijning
Rubbie pijpt niet graag (haar eigen woorden en inderdaad het pijpen was heel kort en toch wel met enige tegenzin)
Bovenop was fijn en penismassage op het einde was ook OK
Voor mij niet voor herhaling vatbaar, wachten maar tot Canele terug is…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sorayaspalace.be/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wooow. Ik ben het niet eens met mijn voorganger. Rubie pijpt wel graag en hoe. Lekker diep en afwisselend met de tong. Als ik bijna kwam stopte ze en begin dan wat de blazen. Ik had Emde promo genomen trio met Roxanne. Wel ik had eerst een half uur Roxanne genomen en San half uur Rubie spijt dat ik het niet omgedraaid heb. Ze had er zin in ik heb genoten en volgende keer ze is voor mij alleen nemen wat een hete kanjer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Soraya eens langs geweest. Heb voor Ruby gekozen na de positieve commentaren. Eens boven afgerekend kleedde ze zich uit. Wat een mooie dame met de perfecte rondingen en model. Eens op bed zei ze mij dat ik haar moest behandelen zoals ik met mijn vrouw of vriendin zou doen. Beginnen te tongen héél intens daarna zei ze uit mijn borsten komt géén chocola melk met een glimlach... Haar lekkere tepels mogen zuigen ze werd er heet van. Daarna begon ze mij te pijpen lekker diep ballen en al, zonder condoom. Dan begonnen we terug te tongen en heb ik haar gebeft tot ze lekker klaar kwam 👌. Ze zei me jij maakt mij gek, ze begon mij terug te pijpen en condoom erover en kwam ze mij berijden, terwijl lekker tepels zuigen en tongen, ze was nat in het zweet was heerlijk gewoon. Alles proper gemaakt nog wat babbelen, knuffelen en over haar privé leven verteld. Volgende keer 1 uurtje boeken bij deze hete top dame! 😎
 
In totaal ondertussen een 4-tal keren bij Rubie geweest, niks toe te voegen aan mijn vorige recensie.
ik ben benieuwd naar ervaringen/recensies over Paola en Camille… 🤔
iemand?
 
In totaal ondertussen een 4-tal keren bij Rubie geweest, niks toe te voegen aan mijn vorige recensie.
Ik neem aan dat je je sinds je vorige recensie toch wat bedacht hebt want toen had je geschreven:
[...] Voor mij niet voor herhaling vatbaar [...]

Blij dat je Rubie ondertussen ook zo goed vindt :).

Wat mijn eigen ervaringen betreft:
Ik had mijn bovenstaande recensie geschreven na mijn eerste bezoekje aan Rubie. Omdat ik het zo goed vond, ben ik er toen kort daarna een tweede keer bij geweest. Was heel gelijkaardig. Daarna ben ik er (tot nu toe) niet meer bij geraakt, enerzijds omdat ze een tijdje weg is geweest en anderzijds gewoon omdat er veel keuze is. Ik had het in mijn eerste recensie al over "keuze-stress" (Soraya, Canel, Rubie), en sindsdien heb ik nog een heel goeie ervaring gehad met Sofia ook, dus dat maakt dan al 4 favorietjes om uit te kiezen ... . Luxe-probleem ;).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ook bij Rubie geweest, ze was er nog niet toen ik aankwam, even later kwam ze gelukkig wel toe.
Prachtig figuur, zeer vriendelijke en gewillige dame die me een heerlijke tijd liet beleven na de sex nog even liggen knuffelen tot de tijd om was en ik tevreden vertrok.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee tal weken gelden nog eens langs geweest bij deze hete donder. Het is precies vrijen met je vriendin in begin van je relatie. Intense tongzoenen en een heel lang voorspel. Geneukt in misso poep omhoog en pompen. Behandel haar met respect en ze geeft je een geweldige service ze is voor veel in staat. Een topper bij soraya. En knap ook nog. Ik kom zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Vandaag ook voor het eerst naar Rubie geweest. Waw wat een toppertje. Mooi meisje, lekkere borsten en wat een lichaam. Ze weet perfect te pijpen en de spanning op te bouwen. Ik kon haar gelijktijdig vingeren en haar klitje masseren wat ze blijkbaar fijn vond. Ze vroeg hoe ik wou neuken. Mijn favoriete standje cowgirl. Ze bereed me perfect. Ik kon haar gelijktijdig vingeren en aan jaar tepels zuigen. Toen ik klaar was gekomen bleef ze nog even verder gaan. Nog een paar extra diepe penetraties waarbij ze haar hoofd in haar nek gooide en ik voelde ze klaarkomen. Voor mij vijf sterren. Pijpen zonder, tongzoenen en neuken.
 
ze was niet komen opdagen :(
Sarah zei dat Rubie woe op vakantie vertrekt en vanmorgen had afgebeld...
sta je daar met een broek vol goesting...wel jammer. en geen andere dames vrij...
Sarah stelde voor om met haar naar boven te gaan, maar helaas zei ze dat als grap. Ik zou anders niet twijfelen, onvergetelijke momenten meegemaakt met haar toen ze nog actief was.
 
Rubie vertelde me bij mijn vorige bezoek (ergens in augustus) dat ze midden september voor een aantal maanden naar haar thuisland ging, ze is blijkbaar iets vroeger gestopt dan ik zelf ook gehoopt had. Het wordt aanschuiven als ze terug komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan