Recensie Naya, Sorayas Palace, Steenokkerzeel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spuitertje

Wandelaar
53
07/05/22
29
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostess.php?id=21
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een vluchtige ontmoeting toen ze nog in Diegem werkte, gisteren (woensdag voormiddag) een afspraak gemaakt met Naya bij Soraya. Grote glimlach op haar mooi snoetje, en ook op de mijne. Echte GFE, ze geniet er zelf ook van (of is een super goede actrice, zal ik er voor de critici aan toevoegen). Ze heeft er een vaste klant bij, het wordt voor mij als liefhebber van Afrikaans moeilijk kiezen daar tussen Naya en Rubie. O ja, ik vroeg haar naar het spuitend klaarkomen dat me overkwam de eerste keer bij haar... doet ze vaak zegt ze, maar kost veel energie dus daarvoor ga ik best eens langs tegen het einde van haar werkdag. Deal!
 
Een (zeer?) slanke dame van Afrikaanse origine / donkere huidskleur staat bij mij ook wel op m`n verlanglijstje. Ik heb hoedanook een sterke voorkeur voor (zeer) slanke dames, richting skinny of petite zelfs.

Spijtig dat ze maar met 1 foto adverteert. Ik heb graag een beter idee vooraleer ik de stap zet. Maar de (GFE) service lijkt toch ok volgens review hierboven.

Toch de vraag @spuitertje : past ze volgens jou in mijn fysieke voorkeur-plaatje?

Ik zie al langer dames verschijnen bij Soraya die me fysiek wel bevallen, maar dan vrij magere reviews scoren. De locatie is voor mij interessant want ik rij daar wel regelmatig voorbij. Zou deze dame me dan misschien eindelijk tot een bezoekje kunnen overhalen?
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Squirting
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een zeer geslaagde date. Is een topper bij Soraya. Squirt en heeft graag een beetje ruw. Pijpen doet ze goed en diepen kijk je recht in de ogen. Haar tong gaat over je Hansen lichaam. Een van de betere dates bij Soraya en omstreken. Ik zou niet twijfelen om haar opnieuw te voelen maar nu een uur.
 
Een (zeer?) slanke dame van Afrikaanse origine / donkere huidskleur staat bij mij ook wel op m`n verlanglijstje. Ik heb hoedanook een sterke voorkeur voor (zeer) slanke dames, richting skinny of petite zelfs.

Spijtig dat ze maar met 1 foto adverteert. Ik heb graag een beter idee vooraleer ik de stap zet. Maar de (GFE) service lijkt toch ok volgens review hierboven.

Toch de vraag @spuitertje : past ze volgens jou in mijn fysieke voorkeur-plaatje?

Ik zie al langer dames verschijnen bij Soraya die me fysiek wel bevallen, maar dan vrij magere reviews scoren. De locatie is voor mij interessant want ik rij daar wel regelmatig voorbij. Zou deze dame me dan misschien eindelijk tot een bezoekje kunnen overhalen?
Volgens mijn definitie slank, maar niet skinny.
 
Ik ben een paar keren bij Soray's palace voorbij gegaan om deze Naya te zien, maar ze was er nooi, werkt heel onregelmatig en staat momenteel nog op de website maar het is onmogelijk om af te spreken of zicht te krijgen op haar beschikbaarheid. Heel lastig voor Soraya idd om dit in te plannen. Ik veronderstel trouwens dat ze niet meer terugkomt

Hopelijk vinden ze snel een andere Afrikaanse dame.
 
Wel, al ettelijke keren daar gepasseerd en telefonisch aangevraagd bij Soraya maar die weet Het zelf ook niet zeker "zo meestal om de 2-3 weken voor een paar uren en afspraak is niet mogelijk … tja dan wordt het moeilijk natuurlijk hè …
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan