Recensie Camille, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rippi

Vaste klant
131
14/10/22
61
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Langs geweest bij Camille @ Soraya's. Het huis is zoals we al wisten top en de girls ook. Het blijft een perfecte plaats om naartoe te gaan. Had deze keer afgesproken met Camille en denk dat ze mijn vaste stek gaat worden. Is een zalige dame die verdomd heel goed weet hoe je stapelgek te maken. Ze staat zeker in mijn top 3. Tongzoenen zoveel je maar wil, pijpen doet ze zonder condoom en echt zeer goed en diep. Als je aangeeft dat ze het wat rustigen moet doen gaat ze er zeker op in. Laat alles toe, heeft een super klitje.
Neuken in meerdere posities en geëindigd in revers cowgirl terwijl ze mijn prostaat stimuleerde, super dame. Ik keer heeeeel zeker terug
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostesses.php
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn favorietje Canel was er een dagje niet (zaterdag), dus voor Camille gekozen.

Een uurtje genomen, zoals altijd. Camille komt uit Portugal maar spreekt heel goed Engels. Ze begon met een korte massage waarbij ze (na te vragen of dat goed was) zich al snel focuste op mijn kont en kontgaatje :). Een lekkere, langzaam opgebouwde prostaatmassage :) . Dan omdraaien voor een uitgebreide body-to-body met haar eigen trukjes, waarbij ze goed haar imposante borsten gebruikt :D. Toen ze met haar kutje boven mij kwam hangen beginnen beffen en daar eigenlijk lang mee bezig geweest. Ook nog veel gevingerd (clit en kutje), wat ze graag lijkt te hebben. De tijd vloog precies voorbij want voor ik het wist was er al drie kwartier voorbij. Tijd om te neuken, eerst cowgirl en reverse cowgirl. Camille is zeer enthousiast in die posities :). Dan nog even missionaris en zo klaargekomen.
Pas op de terugweg besefte ik ineens dat ze mij tijdens dat uurtje helemaal niet gepijpt heeft, omdat we zo bezig waren met de andere dingen. Ik lees in Rippi zijn recensie dat ze lekker kan pijpen, dus daar moet ik zeker nog eens voor teruggaan :).
 
Laatst bewerkt:
Ben er toch nog maar eens langs geweest. Er staan wel meerdere knappe dames op de webpagina van Soraya's die ik zou willen ontmoeten. Maar met Camille ben ik zeker van een overheerlijke sessie. Noem het gerust bang om minder te beleven dan bij Camille. Hopelijk blijft ze nog lang bij Soraya's want ze is top op alle vlakken
 
Ben er vrijdag nog eens bij geweest. Ze blijft me verbazen, ze blijft me verwennen, ze is één van de beste die ik ooit heb ontmoet.
Half uurtje geboekt gezien er niet veel tijd over bleef. Blijkbaar is ze steeds meer en meer gevraagd.
Begonnen met passioneel tongzoenen en al snel zat ze op der knieën om mij een heerlijke pijpbeurt te geven. Hierbij gaat ze zeer diep en geeft ook aan dat je haar hoofd op je pik mag duwen tot achter in haar keel. Heerlijk....
Daarna het bed op en verder mijn paal en prostaat laten verwennen. Ze is super in wat ze doet. Ze stelde voor om haar sterretje te vingeren wat ik deed terwijl ze me diep in haar keel nam. Daarna ook haar kutje beginnen bewerken. Wat een zalig klitje om aan te likken. Twee vingers in haar kutje en een in haar kontje. Ze gaf duidelijk aan dat ze ervan genoot. Nadien haar kutje en klit bewerkt tot se spuitend klaarkwam. Dit had ik nog niet meegemaakt....
Daarna rustig seks gehad, afgesloten in doggy met duim diep in haar kontje en rubbertje hevig volgeschoten. Nadien heeft ze me nog de laatste druppel uit mijn eikel gezogen. Had precies den indruk dat ze het allemaal in haar mondje had gewild, volgende keer misschien toch eens in haar mondje klaarkomen.
Ze blijft mijn nummer één momenteel !!
 
Mijn favorietje Canel was er een dagje niet (zaterdag), dus voor Camille gekozen.

Een uurtje genomen, zoals altijd. Camille komt uit Portugal maar spreekt heel goed Engels. Ze begon met een korte massage waarbij ze (na te vragen of dat goed was) zich al snel focuste op mijn kont en kontgaatje :). Een lekkere, langzaam opgebouwde prostaatmassage :) . Dan omdraaien voor een uitgebreide body-to-body met haar eigen trukjes, waarbij ze goed haar imposante borsten gebruikt :D. Toen ze met haar kutje boven mij kwam hangen beginnen beffen en daar eigenlijk lang mee bezig geweest. Ook nog veel gevingerd (clit en kutje), wat ze graag lijkt te hebben. De tijd vloog precies voorbij want voor ik het wist was er al drie kwartier voorbij. Tijd om te neuken, eerst cowgirl en reverse cowgirl. Camille is zeer enthousiast in die posities :). Dan nog even missionaris en zo klaargekomen.
Pas op de terugweg besefte ik ineens dat ze mij tijdens dat uurtje helemaal niet gepijpt heeft, omdat we zo bezig waren met de andere dingen. Ik lees in Rippi zijn recensie dat ze lekker kan pijpen, dus daar moet ik zeker nog eens voor teruggaan :).
60 min lijkt me idd (te) kort voor zo'n vrouw...
Dus beter... eerst 30 min massage en teasen... en dan nog een lekker uurtje sex!
 
Terug
Bovenaan Onderaan