Recensie Gaby, Den Haag (voorheen Utrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/3054124-gaby
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Latina's zonder grote booty zie je bijna niet. Als een DvP uit Colombia of andere Zuid-Amerikaans land niet al van nature begunstigd is met een groot en rond achterwerk dan heeft de cosmetisch chirurg wel een handje geholpen. Gaby voldoet niet aan dit stereotype beeld. Geen Brazilian Butt Lift (BBL) voor haar: Gaby's lichaam is chirurgie-vrij en haar bouw is delicaat en petite, met een mooi, fijn, gezicht. De enige dissonant vormt, wat dit betreft, een paar (A-cup) 'sili's'.

Alhoewel ik een liefhebber ben van een ronde en stevige booty, heb ik ook een zwak voor dames met Gaby's lichaamsbouw. De aantrekking tot Gaby was er dus onmiddellijk. Ze was bovendien gemakkelijk en vrolijk in de omgang en ontving in een prettige, lichte, hotelkamer met uitzicht. Al vrij snel stonden we daar staand voor het raam te zoenen (geen TZ) en gingen hier, na uitkleden, op het bed mee door.

Toen ik langzaam naar beneden bewoog en net met mijn tong de ruimte tussen haar benen wilde gaan verkennen prevelde Gaby "That is €50,- extra baby". We spraken in het Spaans, maar bepaalde zinnetjes had ze blijkbaar zo vaak in het Engels gezegd dat ze soms automatisch in die taal begon. Ik keek haar verbaasd aan. Ik had nog nooit een latina DvP meegemaakt die geld vroeg voor beffen. Integendeel, de meesten hadden geen (financiële) aansporing nodig om er eens lekker voor te gaan liggen, zoals bijvoorbeeld gold voor Gaby's vriendin Stephany.

De dag dat ik een DvP betaal om haar kleren te strijken of haar huis te stofzuigen zal eerder plaatsvinden dan dat ik betaal voor beffen (ik doe het tenslotte niet voor mezelf maar voor haar), dus toen we overgingen tot neuken kwam de onvermijdelijke tube glijmiddel erbij. Gaby is, zoals gezegd, fijntjes gebouwd en heeft een superstrak poesje, een van de mooiste die ik gezien heb. Heel voorzichtig begonnen we met neuken (missionaris), om langzaam het tempo en de kracht van stoten op te voeren. De aanblik van Gaby's half open rosbief-roze kutje in doggy-positie was zo mooi en geil dat ik een tijdje wachtte voordat ik mijn pik erin stak, puur om te genieten van het uitzicht.

Het neuken eindigde wat abrupt en voortijdig omdat dit door het formaat van mijn apparaat onplezierig werd voor Gaby. Wellicht uit schuldgevoel bood zij nu toch gratis beffen aan. Dat voelde echter als mosterd na de maaltijd. Ook PZC sloeg ik af toen ik merkte dat zij zich hier eigenlijk ongemakkelijk bij voelde. Met een nieuw condoom om, stortte Gaby zich nu gretig op mijn pik en begon mij met veel afwisseling (diep) te pijpen en later (met condoom weer af) af te trekken, waarbij zij ook mijn ballen niet vergat. Mijn ogen genoten ondertussen van Gaby's fijne handjes die speelden met haar poesje. Dit had eeuwig mogen duren, en dat duurde het dan ook (althans zo lang als eeuwigheid kan duren in een uurtje…).

Praktisch:
  • Gaby is nog een paar dagen in Utrecht voordat zij op tournee gaat naar andere grote steden.
  • Gaby spreekt naast Spaans ook Engels (ze woont en werkt in Panama waar "gringo's" tot haar klanten behoren).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan