Recensie Mihaela, Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.015
37
Pijpen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1070809-mihaela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dame ontvangt in Den Haag.
Het is niet de dame van de foto's maar een minder fraai exemplaar Spaanstailige meid.
€100 betaald voor 30min incl. anaal met condoom.
Helaas na uitkleden zag ik dat ze behoorlijke hangtieten had en een redelijk buik.
Blowjob zonder, tongzoenen ontweek ze, maar zat ik ook niet echt op te wachten. Ze miste ook een tand zag ik 🙄
Toen wilde ik haar in d'r kont neuken maar begon ze in het spaans over te groot bla bla.. Ik denk gelul, ben heel gemiddeld. Smoesjes.
Plots kwam haar vriendin binnen, die zat op het balkon bleek dus.
Haar vriendin sprak wat Engels.
Ik zeg wil de helft van het geld terug, we waren pas een minuut of 8 bezig.
No posible was het de hele tijd..
Ik ben op een gegeven moment maar weg gegaan voordat ik m'n geduld zou verliezen..
De voordeur gooide ik zo hard dicht dat er een stuk stucwerk naast de deur uit de muur viel.

Super slechte ervaring dus, geen aanrader.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even een aanvulling op mijn recensie.
Waar ik mij met name zo boos om maak dat ze eerst het geld incasseren incl. anaal, en daarna gelijk beginnen over dat mijn pik te groot is.


Ik krijg hierdoor de indruk dat ze dit bij iedere klant doen.
Gewoon oplichting dus.
 
Is dat zo?
Ik ga sowieso niet nzc bij een meid als deze, en anaal al helemaal nooit. Risico te groot.

Ze hebben trouwens gelijk de winkel dicht gegooid zie ik.
Gaan zeker rentenieren van mijn gestolen geld 😒
 
Nog even een aanvulling op mijn recensie.
Waar ik mij met name zo boos om maak dat ze eerst het geld incasseren incl. anaal, en daarna gelijk beginnen over dat mijn pik te groot is.


Ik krijg hierdoor de indruk dat ze dit bij iedere klant doen.
Gewoon oplichting dus.
Ging je je geld niet terugeisen? Of liet je het erbij zitten? Ik zou het in ieder geval niet accepteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb haar een voorstel gedaan de helft terug te geven, maar ze weigerde in alle toonaarden.
Dus ook voor mij zelf heb ik dus maar m'n verlies gepakt.
Ik heb wel bij Kinky melding gemaakt dat ze foto's gebruikt die niet van haar zijn, dus hun advertentie ging meteen offline.
Ze hebben er vast meerdere, maar dit gaat ze wel geld kosten zo net voor het weekend.
Dat was die €50 vast niet waard.
 
Ik heb haar een voorstel gedaan de helft terug te geven, maar ze weigerde in alle toonaarden.
Dus ook voor mij zelf heb ik dus maar m'n verlies gepakt.
Ik heb wel bij Kinky melding gemaakt dat ze foto's gebruikt die niet van haar zijn, dus hun advertentie ging meteen offline.
Ze hebben er vast meerdere, maar dit gaat ze wel geld kosten zo net voor het weekend.
Dat was die €50 vast niet waard.

Melding bij kinky doen heeft haast geen zin. Die doen geen moer tegen dames die klanten lopen te bedonderen.
 
Dat zal je meevallen, vroeger misschien, maar tegenwoordig zijn ze een stuk strenger tegen nep foto's.

Waarom denk jij dat haar advertentie nu offline staat?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan