Recensie Carol, Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waluigi

Vaste klant
177
26/08/21
184
15
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3092776-carol
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb een bezoek gebracht aan deze dame in Den Haag. Ik werd voor het adres een tikkie misleid, maar kwam wel uiteindelijk aan waar ik moest wezen.
De deur werd geopend door een mooie Braziliaanse verschijning, net als op de foto's. Meteen naar de kamer gegaan. Een sneakpeak gezien van haar vriendin, want die zit ook in het circuit.
Carol is een lieve meid, alleen ze spreekt alleen Portugees en beetje Spaans. Dit vind ik echt een minpunt, maar goed de nood was hoog, dus tja ik ging maar er in mee. Ze wilde muziek op zetten. Persoonlijk houd ik daar niet van tijdens de daad. Zij wordt daar juist heel geil van zegt ze. Er was wat Braziliaanse muziek op de achtergrond wat totaal geen sfeer gaf in mijn ogen. Ze zat maar muziek te zoeken en vroeg wat ik wilde. Ik wilde helemaal niets, want dit ging van mijn tijd gewoon af. Pijpen zonder condoom deed ze met moeite. Ik heb overigens nooit eerder meegemaakt dat een dame zo moeilijk deed over pzc terwijl ze dat wel adverteerde. Tongzoenen en GFE staat vermeld in d'r ad. Dit deed ze niet. Eigenlijk na het pijpen wilde ik het geen eens meer. Muziek stond zo hard en toen ging ze mij berijden. Van muziek werd ze geil. Ik totaal niet. Vervolgens beetje missionaire positie gedaan, doggystyle en als laatst doggy plat op d'r buik.
Ze is niet echt een klokkijkster, maar 150 eur is erg veel geld, wat totaal niet waard was. Ik vond het teleurstellend en absoluut niet voor herhaling vatbaar.
 
Denk je niet dat er hier sprake was van een mismatch? Als ik je review lees krijg ik de indruk dat iemand anders een hele leuk date met deze dame had kunnen hebben....

Alleen Portugees of Spaans spreken.... dat geldt toch voor het merendeel van de latina's? De meeste latina DvP's werken met een vertaalapp of via een planner. Als Engels spreken een vereiste voor je is dan kun je hier vóór de date toch naar vragen?

Muziek opzetten.... dat doet ook het merendeel van de latina's? Wil je echt geen muziek dan geef je dat toch even aan? Dat het zoeken naar muziek "van je tijd af gaat" lijkt me geen punt als ze "geen klokkijkster" is, zoals je schrijft

Moeilijk doen over pzc.... Ik zie pzc niet bij haar opties staan. Misschien is het er destijds door haar booker bijgezet? Sommige latina's hebben hier erg veel moeite mee. Laatst trof ik een latina die pzc wilde doen om mij tegemoet te komen, maar toen ik zag dat ze dit echt met tegenzin deed, gaf ik zelf aan dat ze er een condoom om kon doen. We hadden verder een leuke date.

"Tongzoenen en GFE staat vermeld in d'r ad. Dit deed ze niet." Als ik je recensie lees deed ze juist moeite een "GFE" te creëren. Daar was de muziek juist voor,...ze vroeg je zelfs nog wat jij wilde horen... Was die GFE-sfeer wel tot stand gekomen, dan had tongzoenen er misschien ook in gezeten: "It takes two to tango". ;)

Verder geef je haar één ster voor "Intiem" maar uit je tekst kan ik niet opmaken waarom dit nu zo slecht was.

Vat dit niet op als een persoonlijke aanval, maar - zoals ik al aangaf - lijkt het er (op basis van jouw beschrijving) op dat hier sprake is van een mismatch en niet van slechte dienstverlening door Carol.

Integendeel, ik heb door de beschrijving (en foto's) juist interesse gekregen een afspraakje met Carol te maken. :love:
 
Succes als je je geld wilt verspillen.
Ik vond er gewoon niets aan. En klopt pzc staat er niet bij, had t gevraagd en ze zei ja. Ik heb gewoon totaal niet genoten van intiem, dus 1 ster. Ik geef hier mijn eigen ervaring. Ik zei dat ze wel aardig is, lief doet maar ik kom daar niet voor chit-chat. Als ik zeg dat ik niet van muziek houd, dan hoort de dame dat te respecteren. Immers IK ben diegene die betaalt niet zij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan