Recensie Lara, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robbb

Stamgast
380
09/11/21
338
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2449670-lara
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze dame bezocht, zij is wel de dame van de foto's. Haar instagram is gelinked aan haar profiel.

Ontvangstlocatie is niet zo discreet. Het is in een flat in de schilderswijk. Mogelijk om te douchen. Een vriendin van haar is ook in de locatie.

Lara is een hele aardige dame, haar engels is slecht. Ik had haar dag van te voren bericht of ze voor de volgende dag beschikbaar was, ze zei dat ik haar dan moet berichten. Ze geeft dan meteen een adres met huisnummer, dat is niet de juiste locatie, maar de juiste locatie is heel dichtbij.

Ze vroeg of ik wilde douchen, dat had ik al thuis gedaan want ik verwachtte een locatie waar het niet mogelijk was om te douchen. We begonnen te zoenen op bed, heel af en toe met tong en ze kuste ook mijn nek. Ze deed een condoom om en ging pijpen, wat ze goed doet want ze vergeet de ballen niet. Daarna kwam ze op mij zitten en had me klaargereden. Ze gaf me een massage, ze zat af en toe aan mijn lul en ballen, toen ik wat harder werd draaide ik me om en ze kuste toen mijn bovenlichaam, deed een condoom om en begon mij te pijpen. Tweede ronde had ik wel meerdere standjes gedaan. Ze wou nog voor de 3e ronde gaan, 2 rondes waren genoeg voor mij. Ze let wel op de tijd trouwens, maar ik had een hele leuke date met haar gehad. Volgende week gaat ze weg en weet niet of ze terugkomt.

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had haar een bericht gestuurd of ze zo beschikbaar was, had gelijk een reactie terug met hi, even later een reactie dat ze wel beschikbaar was en kon binnen 20 minuten langskomen. Zij google vertaalt jouw en haar eigen berichten.

Ze belde mij met video op whatsapp, nadat stuurde ze me een adres en zei dat ik niet moest aanbellen. Het juiste adres bevindt zich tegenover het adres die ze als eerst stuurde. Ze geeft je instructies over hoe je bij haar deur kunt komen in de flat.

Lara is een kleine lieve vrouw. Ze pijpt prima met condoom en intiem was goed. Ze was wel onhandig met het omdoen van het condoom. Zoenen was goed, tongzoenen was vrij minimaal. Massage stelde niks voor en ze deed het met nivea creme. Taal is wel een klein dingetje, maar gaat wel. Haar vriendin in locatie is een shemale.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan