Recensie Sophy, Spijkenisse 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Youngthug020

Newbie
9
31/01/24
6
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6603461-sophy
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo momenteel van deze berich bevind deze dame in https://www.kinky.nl/advertenties/6603461-sophy#overview in spijkenisse.

Vandaag maar eens langs gegaan ik ben een man van 28 jaar afspraak met Sophy was snel gedaan en hoefde ook niet lang tewachten ook werd ik gescreend met face time of ik echt op locatie was. Eenmaal bij haar binnen was het inderdaad de dame van een Columbiaanse afkomst ze leek heel erg opgewonden te zijn van een jongere persoon dan haar. Na beetje 2 minuten gepraat te hebben met mij slechte spaans en haar slechte engels moch ik me broek uitdoen. Hierbij vroeg ze me of ze moch pijpen zonder condoom (denk hygiene speelt hierbij een rol ik douche altijd thuis voor ik ga). Ook ben ik zelf altijd netjes geschoren en raad ik andere mannen ook tedoen voor betere ervaring. De dame zat me gelijk heerlijk te pijpen en toen het eenmaal vol hard was ging ze uit het niets deepthroaten hierbij moch ik ook haar gezich neuken toen me penis helemaal in haar mond was. Ik ben zelf rond 15-16 cm in lengte en omtrek 13 cm en ze nam het zonder probleem. Hierbij hebben we ook een standje gedaan maar vroeg of ze me daarna wou veder deepthroaten ik vroeg of ik in haar keel mocht klaarkomen kost me een extra 30 eu en ik kwam klaar tijden deepthroaten blijk baarspoot ik zoveel dat je alles zag druppelen wat echt een mooie aanzich was. Er is mogelijk tedouchen erna douche zit lekker naast de kamer.

Me totaal kosten was 130 euro waarvan 100 euro van 30 min and 30 euro extra service voor klaarkomen in de mond.
Op haar kinky site staat dat je voor deepthroat en pijpen zonder condoom moet betalen ik kreeg het blijkbaar erbij zal meschien wel factoren spelen van hygiene of ik was aantrekkelijk ,jong voor haar.

Ik doe persoonlijk nooit aan tongzoenen en oraal geven aan een vrouw ik zal niet weten of ze goed erin is ze bood me wel aan om haar kont telikken en haar vagina maar ben totaal niet de persoon voor dat.

Deze is voor mij zeker voor herhaling vatbaar aangezien niet veel vrouwen facefuck toelaten en zeker niet met deze look de meeste die dit toelaten hebben vaak een probleem met hun hoofd of zijn addicted aan drugs.. Ook zuig ze aan je ballen als je er van houd alleen mijne waren vandaag iets tekoud en gekrompen vandaag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan