Recensie Bianca, Den Haag (voorheen Dordrecht) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Darbeli40

Newbie
14
10/01/23
8
1
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5401424-bianca
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zat vandaag op Kinky en ik kwam deze meid tegen. Kon helaas geen ervaringen vinden dus ik dacht ik neem de proef op de som. Wat heb ik een spijt gehad. Ik zou zeggen: TRAP ER NIET IN!! Foto's zijn te mooi om waar te zijn. Lijkt totaal niet de vrouw van de foto's.

Eigenlijk had ik meteen weg moeten lopen maar zoals bekend bij elke man liep ik achter mijn derde beentje aan. Dus naar binnen. Geboekt voor 30 min PZC. Pijpen was mechanisch, weinig gevoel. Mocht wel in haar mond klaarkomen. Ik kon geen andere positie kiezen dan alleen op bed liggen. Mocht haar verder niet aanraken. Binnen 10 min waren we ook al klaar en that is it. Voor en na de daad kreeg ik helaas geen moment om op te frissen, wel met de bekende natte doekjes voor en na schoonmaken.

Afgesproken voor 150 maar aangegeven dat ze totaal niet leek op de vrouw van de foto. 50 euro terug gekregen en daarmee zaak afgedaan. Voor herhaling? Absoluut niet. Vermijd haar aub.
 
Ah shit ja dit heb in helaas over het hoofd gezien. Ik had nog goed gezocht maar blijkbaar dacht ik dat en is mijn zochtocht verkeerd afgelopen. En ik tikte de link ook nog in zonder resultaat terwijl als ik de link aantik in de oudere topic kom ik inderdaad op dezelfde Bianca. Vreemd. Nu ik zo alleen op naam zoek krijg ik het wel maar veel verder in de resultaten. Naja ik zie het als een leermoment. Volgende keer beter zoeken inderdaad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan