WHEM Bianca, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laat maar zitten, Ben er heen geweest. Bekend hotel. Maar bij aankomst nog een extra vrouw in de kamer? + Bianca zelf zag er helemaal anders uit. Denk dat ze helemaal geen makeup op had of net uit bed kwam ofso. Ben maar gelijk weg gelopen. Hoorde nog ff wat scheldwoorden achter me toen ik weg liep.. maar ja...
 
Laat maar zitten, Ben er heen geweest. Bekend hotel. Maar bij aankomst nog een extra vrouw in de kamer? + Bianca zelf zag er helemaal anders uit. Denk dat ze helemaal geen makeup op had of net uit bed kwam ofso. Ben maar gelijk weg gelopen. Hoorde nog ff wat scheldwoorden achter me toen ik weg liep.. maar ja...
precies, ik heb uiteindelijk 150 euro betaald voor 10 min ofzo maar Bianca was een lief meisje. De tweede vrouw die daar in de kamer verblijft is heel agressief en er is niet echt privacy door alle spiegels enz dus voelde me niet echt comfortabel.
 
precies, ik heb uiteindelijk 150 euro betaald voor 10 min ofzo maar Bianca was een lief meisje. De tweede vrouw die daar in de kamer verblijft is heel agressief en er is niet echt privacy door alle spiegels enz dus voelde me niet echt comfortabel.
150 voor 10 min? maar wel een lief meisje? Die andere vrouw ziet er trouwens ook niet verkeerd uit.

Iemand nog een ervaring...in bed met deze dame?
 
Ik ben er zojuist geweest. Aanfluiting, lijkt totaal niet op de dame van de advertentie. Die heeft maat 36 en zij heeft maat 46. Van alle aangevinkte opties doet ze meer niet dan wel. Wegblijven, laatste keer dat ik op een kinky advertentie afga, nota bene een met een positieve recensie van iemand die al meer dan 30 recensies heeft geplaatst. Ja kan dus niets meer geloven. Privéhuis of massagesalon is een betere optie, ondanks dat je daar het risico loopt om een bekende tegen te komen.
 
was zelf meteen omgekeerd als ze er totaal anders uitziet.

Die recensie heb ik ook gezien, maar die gast is overduidelijk niet objectief. Allemaal super hoge cijfers en soms letterlijk zelfde zinnen. Wrsch iemand die er baat bij heeft
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan