Recensie Sara (Leeuwarden) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Errando

Wandelaar
54
24/11/23
59
5
Pijpen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9320920-sara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ja, wat zal ik eens zeggen..

Zodra ik het huis binnenstapte wist ik het ineens weer, deze dame heb ik eerder bezocht maar toen had ze een andere naam en ook andere foto's. De vorige keer was niet spectaculair en voelde het heel gehaast. Ik hoopte dat dit iets tijdelijks was, dus toch maar doorgezet met de date. Online stond €100 voor een halfuur, via de app werd dit al gauw €150 voor 30 minuten. Wel aangegeven dat ik dan ook echt wel alle diensten wilde die ze aanbood, dus CIM en een goeie pijpbeurt zonder condoom.. No worries bb.

Eenmaal boven en afgerekend ging gelijk de badjas uit en moest ik me maar uitkleden. Terwijl ik me uitkleedde ging ze rustig door met appen naar andere klanten. Ik begon haar van achteren te knuffelen/strelen/zoenen en dit mocht, maar ze hield alsnog niet op met appen... Eenmaal klaar pakte ze mijn lul vast en schrok een beetje van het formaat leek het wel (15 cm, 4 cm omvang). Ze pakte een condoom van het nachtkastje en deed deze er gelijk omheen.. Huh? Vervolgens een paar poppers in de neus en probeerde ze op mn lul te gaan zitten. Dit ging niet vanzelfsprekend, ik had het idee dat ze enorm ruw was van onder want ze genoot bij lange na niet. Dus vrij kort daarna al gestopt en gevraagd of ze me wilde pijpen. Ze trok me naar het midden van de kamer, ging op haar knietjes en wilde dat ik mijzelf aftrok. Wtf? Ze dacht letterlijk na 20 stoten in haar reet dat ik er al klaar voor was. Nu was ik toevallig erg geil en kan ik als ik dat wil ook snel klaar komen, maar ik wilde wel in haar mond klaarkomen... Dit mocht absoluut niet, ik moest maar over haar borstkas klaarkomen... Vervolgens werd ze pissig dat ik zo veel klaarkwam (had een tijdje opgespaard). Al met al 15 minuten binnengestaan terwijl we 30 minuten hadden afgesproken..

Probeer te vermijden.
@admin ik heb de tag verkeerd geknipt/geplakt, dit moet 9320920 zijn, kan dit nog aangepast worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan