Recensie Micaela TS (Alkmaar) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martijn81

Wandelaar
36
28/10/22
15
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7901570-micaela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Via whatsapp een afspraak gemaakt en een tijd afgesproken. Was er veel te vroeg dus even rondje lopen. Wel al bericht gestuurd dat ik in de buurt was.
op de afgesproken tijd geen reactie. Gebeld via whatsapp en via telefoon. Kreeg daar geen reactie op.
5 minuten later toen ik al bijna de auto in stapte een bericht dat ze over 7 minuten klaar was. 15 minuten later belde ze en gaf het verkeerde huisnummer door.
Buurvrouw keek mij raar aan. Toen bleek dat het een huis verder was en zij het verkeerde nummer door gaf.
De deur ging niet goed open en stond daar nog buiten.

Bij binnenkomst de persoon van de foto's. Ze ontvangt samen met iemand anders. Die ging even opzij zodat ik haar niet zag.
Slaapkamer was netjes. Na betalen een klein kusje op mijn mond en verder niets. Gelijk werd alles uitgetrokken en begon zij op full speed te pijpen.
Ik gaf al aan wat rustiger aan te doen. Na paar minuten kon ik op bed liggen en ging ze nog harder trekken en pijpen om te zorgen dat ik binnen no-time zou klaar komen. Nog een keer aangegeven dat ik niet klaar wilde komen nog.
Maar ze bleef doorgaan, duwde mijn hand er om heen zodat ik zelf ging trekken.

Pijpen voelde goed, maar het ging allemaal veel en veel te snel. Waarschijnlijk omdat ze 30 minuten niet leuk vind ofzo..
Maar ja 100 euro betaald voor 10 minuten en ik stond weer buiten. Helaas alweer een slechte ervaring. Ik zou op deze manier voortaan achteraf gaan betalen..
Dit was niet eens 50 euro waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan