Recensie Alkmaar Kamer 29-K3 Naam onbekend 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stoomloc

Newbie
11
09/01/24
26
1
Heren,

Vandaag weer wezen lopen op de Achterdam Alkmaar dit maal viel mijn oog op een Nederlandse dame , ze had een bordtje staan met text Nederlandse dame en dacht hier moet ik vandaag zijn.
Bij het vragen aan het raam gaat de deur op slechts een kiertje open en als je vraag kan ik binnen komen dan moet eerst haar stoel opzij.
Ze vroeg ook onmiddellijk of ik extra diensten en bijtalen wou. Had beter moeten weten en weer naar buiten moeten stappen maar helaas.
Zij dat ik wel graag een heerlijke pijpbeurt wilde hebben.
Ze zij dat ik moest wassen en terwijl ik me kleren nog aan had liet ze de kraan al lopen.
In de naaste kamer kreeg de dame ook net een klant en wat mij opviel was dat het zeer gehorig was kon letterlijk verstaan wat er gezegd en later gedaan werd.
De dame gaf me na het afspoelen niet een stuk papier als handdoek maar een echte handdoek, helaas was die al gebruikt en was nat.
Deze handdoek legde ze op het bedje dus je lig met je kont op een natte handdoek.
Ik liet om dat de wekker gezet werd mijn Tshirt enz maar aan. Dame gaf aan mij in precies 10 minuten te willen afwerken en anders bij betalen.
Ze begon verdienstelijk met het insmeren van massage olie maar zij dat ik daar niet voor kwam, ze had me benen al in gesmeerd maar vreemd genoeg liet ze het erbij. Alleen insmeren dus geen massage. Ze smeerde ook een beetje op haar zelf dus dacht nu gaat het beginnen maar weer helaas hoorde dat bij haar ingestudeerde toneel stuk. Dus even haastig kontje laten zien 5 sec en op naar de volgende act. Dat was het condoom erom heen en pijpen maar.
Helaas kwam het toneelstuk en het gedrag van deze dame niet echt prettig over. Er ging iets door me hoofd van afwerken en snel en geen enkel raakvlak met deze dame. Dus tijdens het pijpen wat ze wel redelijk deed maar ze onderbrak steeds en gaf aan dat de tijd er inmiddels op zat wat betreft het pijpen. Ze zij dat ik al tien minuten bezig was, nou ik denk dat het 2 minuten was. De sfeer sloeg om om ze gaf aan of te stoppen want pijpen ging ze niet meer doen of bij betalen. Heb gekozen voor stoppen, ze zij nog wel de laatste minuten te willen masseren maar daar geloofde ik niet meer in.
Conclusie was dus de aller slechtste ervaring in meer dan 30 jaar. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Gaf aan dat ze beter kon stoppen met dit werk.
Maar dit maakte niet veel indruk op haar.
Ik zou zeggen meiden deze dame ga hier niet naar binnen.
Wil je op een natte gebruikte handdoek liggen in een zeer gehorige kamer waar de buurman flink te keer ging en flink veel bijbetalen en wekkertje erbij dan zou ik zeggen ga het proberen. Dame was wel fris maar net begonnen.
 
Heren,

Vandaag weer wezen lopen op de Achterdam Alkmaar dit maal viel mijn oog op een Nederlandse dame , ze had een bordtje staan met text Nederlandse dame en dacht hier moet ik vandaag zijn.
Bij het vragen aan het raam gaat de deur op slechts een kiertje open en als je vraag kan ik binnen komen dan moet eerst haar stoel opzij.
Ze vroeg ook onmiddellijk of ik extra diensten en bijtalen wou. Had beter moeten weten en weer naar buiten moeten stappen maar helaas.
Zij dat ik wel graag een heerlijke pijpbeurt wilde hebben.
Ze zij dat ik moest wassen en terwijl ik me kleren nog aan had liet ze de kraan al lopen.
In de naaste kamer kreeg de dame ook net een klant en wat mij opviel was dat het zeer gehorig was kon letterlijk verstaan wat er gezegd en later gedaan werd.
De dame gaf me na het afspoelen niet een stuk papier als handdoek maar een echte handdoek, helaas was die al gebruikt en was nat.
Deze handdoek legde ze op het bedje dus je lig met je kont op een natte handdoek.
Ik liet om dat de wekker gezet werd mijn Tshirt enz maar aan. Dame gaf aan mij in precies 10 minuten te willen afwerken en anders bij betalen.
Ze begon verdienstelijk met het insmeren van massage olie maar zij dat ik daar niet voor kwam, ze had me benen al in gesmeerd maar vreemd genoeg liet ze het erbij. Alleen insmeren dus geen massage. Ze smeerde ook een beetje op haar zelf dus dacht nu gaat het beginnen maar weer helaas hoorde dat bij haar ingestudeerde toneel stuk. Dus even haastig kontje laten zien 5 sec en op naar de volgende act. Dat was het condoom erom heen en pijpen maar.
Helaas kwam het toneelstuk en het gedrag van deze dame niet echt prettig over. Er ging iets door me hoofd van afwerken en snel en geen enkel raakvlak met deze dame. Dus tijdens het pijpen wat ze wel redelijk deed maar ze onderbrak steeds en gaf aan dat de tijd er inmiddels op zat wat betreft het pijpen. Ze zij dat ik al tien minuten bezig was, nou ik denk dat het 2 minuten was. De sfeer sloeg om om ze gaf aan of te stoppen want pijpen ging ze niet meer doen of bij betalen. Heb gekozen voor stoppen, ze zij nog wel de laatste minuten te willen masseren maar daar geloofde ik niet meer in.
Conclusie was dus de aller slechtste ervaring in meer dan 30 jaar. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Gaf aan dat ze beter kon stoppen met dit werk.
Maar dit maakte niet veel indruk op haar.
Ik zou zeggen meiden deze dame ga hier niet naar binnen.
Wil je op een natte gebruikte handdoek liggen in een zeer gehorige kamer waar de buurman flink te keer ging en flink veel bijbetalen en wekkertje erbij dan zou ik zeggen ga het proberen. Dame was wel fris maar net begonnen.
bedankt voor het delen van deze info.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren even bij deze dame geweest, niet binnen.......maar aan de deur. Gezien haar gedrag verbaasd mij bovenstaande totaal niet.....wat een brutaal en arrogant iemand.
Denk niet dat ze heel rijk zal worden van haar verblijf in Alkmaar op deze manier........ondanks dat ze één van de weinige Nederlandse vrouwen is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb goeie ervaring met haar.... misschien omdat er een klik is. Ze kwam inderdaad met olie aanzetten, maar heb dr verteld dat ik een hekel aan olie heb. Geen probleem verder? Beetje flauw om dan niets te zeggen en dan moeilijk te gaan doen als het te laat is. Er was van alles mogelijk met bijbetaling, zoenen, beffen, pzc, maar ik koos voor normaal pakket van 50. Het was een gewoon een prima ervaring... vond het juist geen afwerking, ze vroeg meerdere keren wat mijn voorkeur had... wat alleen maar prima is. Ik snap de frustratie niet zo. Bevalt het niet, kijk vooral verder zou ik zeggen. Hou wel in de gaten, soms is er een klik en soms niet. Als er geen klik is betekend het nog geen TMM.
 
Aan alle mede medewandelaars, complot wappies en andere gefrustreerde beta mannen alom. Ik heb van de week wellicht een van de beste blowjobs (zc) ooit gehad van haar. Het offensief van jullie kant is (helaas voor jullie) niet geslaagd. Voor diegene die geen lange tenen hebben en olie durven weigeren, raad ik je aan eens naar binnen te gaan.
 
Aan alle mede medewandelaars, complot wappies en andere gefrustreerde beta mannen alom. Ik heb van de week wellicht een van de beste blowjobs (zc) ooit gehad van haar. Het offensief van jullie kant is (helaas voor jullie) niet geslaagd. Voor diegene die geen lange tenen hebben en olie durven weigeren, raad ik je aan eens naar binnen te gaan.
Misschien is ze toch gaan beteren. Als ze echt geld wil verdienen dan zal ze haar diensten wel moeten aanpassen. Haar houding en doen en laten zegt voor mij genoeg en sla haar over.
 
Dat begrijp ik, maar ik bedoel de dame die DickyDickson bedoelt. Oostenrijke Rachel zat namelijk in de laatste paar weken veel op 29k3. En die pijpt inderdaad erg goed.

Hij geeft aan: Gesproken taal Nederlands.
Dat zal dus de nederlandse dame van dit topic en niet Rachel zijn.

Herken overigens wel dat er soms groot verschil is in beoordeling tussen klanten.
Het gaat meestal om de klik.
Of die er wel of niet is, maakt vaak groot verschil.
 
In dit geval zei de Nederlandse dame ook dat er geen klik was, maar dan wel de euro's willen ontvangen. Bij beffen na twee likjes zeggen ik voel stoppels terwijl je een uur daarvoor hebt geschoren dat werkt natuurlijk niet, en bij penetratie zeggen dat je te groot bent heb geen kinderarmpje maar een normaal maatje.
Dan probeer je dus je klant een oor aan te naaien. En kennelijk flikt ze dit bij meer klanten.

Dan kan je beter stoppen met dit werk.
 
Ai, weer voer voor de complotdenkers.

Ik wil bij deze een nieuwe term introduceren.

GBK (Gefrustreerde Betaman Klant): Gefustreerde klant/ betaman die z'n zin niet heeft gehad bij een DVP (huil huil, boehoee) en daarom het online debat probeert te vervuilen. Dit omdat hij zoekt naar een luisterend oor in zijn slachtofferschap. Of omdat hij de stoelpoten onder een DVP wilt wegzagen. Dit doet hij door, niet in de laatste plaats, (overmatig) te strooien met termen zoals TMM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan