Recensie Natalya, Kampen (voorheen Meeden) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De z

Wandelaar
41
05/12/22
19
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zeer-grote-tieten_8280371
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken om deze dame eens te bezoeken.

Helaas komen de fotos niet overeen met de werkelijkheid. Dame heeft een fors postuur en grote borsten die een stuk meer hangen dan op de fotos. Haar gezicht lijkt wel op dat op de fotos.
Het verbaasde me dat ze mij meteen via de app haar volledige adres gaf. Kampen centrum. Aangekomen en aangebeld bleek ik bij een ander appartement te moeten zijn. Er deed een oud vrouwtje mopperend open omdat er alweer verkeerd bij haar werd aangebeld..
Bij binnenkomst de afspraak bevestigd, afgesproken voor een halfuur met pijpen zonder (120e). Weinig tot geen opfris mogelijkheden. Even wassen kon wel maar ze had geen schone handdoeken meer. Na betaling gaf ze ook meteen aan dat ze moe was. Nadat ik me heel snel had gewassen lag ze al naakt op bed. Na kortstondig gezoend te hebben, absoluut geen tong, ging ze me pijpen. Dit hield ze een paar minuten vol voor het steeds meer overging op aftrekken. Beffen en vingeren heb ik niet eens geprobeerd wetende dat ze geen handdoeken had. Uiteindelijk dus maar aangegeven haar te willen neuken. Condoom erom en gezegd dat ze op me moest gaan zitten. Dit kon niet omdat haar borsten te zwaar waren. Maar toegegeven aan missionaris. Ondanks dat ik niet heel zwaar geschapen ben en haar kutje ruimte zat had ging dit heel laf met haar hand ertussen. Toen ik hier klaar mee was heb maar aangegeven dat ik wel wou klaarkomen en dat dit zo niet ging lukken. De hand verdween. Mezelf nog even uitgeleefd op haar en toen mezelf met een nat doekje opgefrist. Dame had de kleren alweer aan voor ik hiermee klaar was. Ik stond dus na 20 minuten weer buiten.

Al met al niet het succes waar ik op had gehoopt gezien haar advertenties. Dame is wel vriendelijk maar daarmee is alles gezegd. Niets gaat van harte en alles kost extra.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan